annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen netflix

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Geen netflix

Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.

Televisie is nog maar 2 jaar oud.

 Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand  hetzelfde probleem, en een oplossing ?

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Bij Netflix zeiden ze dat ze verscheidene meldingen hadden gekregen van mensen met TV van Sony met hetzelfde probleem , bij Sony daarentegen zeggen ze dat ik de enige ben...

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Na de zoveelste belofte dat ze mij zouden terugbellen, maar weer zelf gebeld. Mijn dossier wordt nu doorgegeven aan de klachten dienst. Zij zouden mij binnen de 24 uur contacteren, ben benieuwd...

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

En ook de klachtendienst vindt het niet nodig om te reageren...

Waarom vind ik dit al niet meer abnormaal...

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

Ja, er zijn meer melding over dit probleem. Ik ben nog steeds bezig om mijn recht te krijgen. update volgt.

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Vandaag telefoon gekregen, moederbord moet vervangen worden, maar is niet op voorraad, moet besteld worden ( vermoedelijk volgende week beschikbaar ). Daarna bellen ze me terug voor een afspraak  te maken. Dus met een beetje geluk na 3 maanden weer Netflix kijken...

 

 

 

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Moederbord is aangekomen, moet dag verlof nemen, want ik kan geen afspraak maken, ook of ze voormiddag  of namiddag komen kunnen ze me niet zeggen.

Klantvriendelijkheid...

profile.country.NL.title
-hans-
Lid
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

 Bedankt voorde info!

Wat ik vermoedde wordt nu bevestigd door Sony zelf!

Bovendien moet ik nog maar eens enkele weken wachten op de firmware update!

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoezo enkele weken nog wachten op een firmware update?

Er is toch een nieuw moederbord in gegaan?


@Nicovandenbon  schreef:

Moederbord is aangekomen, ............

Staat nu toch de laatste firmware in?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Moederbord is aangekomen maar nog niet geplaatst.

Op 9 november schrijft Sony dat ze na enkele weken zullen beschikken over de nieuwe firmware  update, en anderzijds is ze al beschikbaar, wat klopt nu?