annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen netflix

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Geen netflix

Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.

Televisie is nog maar 2 jaar oud.

 Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand  hetzelfde probleem, en een oplossing ?

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Alles behalve tevreden over de service van Sony...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Nicovandenbon

 

Er is niet heel veel info nu waar we over mee kunnen denken. We weten het typenummer en dat Netflix wel op andere apparaten werkt. 

 

Heb je geprobeerd om uit en in te loggen op Netflix? 

Maakt een LAN kabel verschil? 

Anders, het WiFi kanaal al lager dan 13 gezet? 

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Heb vandaag opnieuw zelf contact opgenomen met Sony en Netflix, volgens technici van Netflix ligt het aan het "cache geheugen" van de TV.

Dinsdag bellen ze me terug van Sony ( alweer 3 dagen w88 ! )

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Heb al ongeveer alles geprobeerd, maar niets helpt ( o.a. ook Netflixaccount verwijderd en opnieuw ingelogd )

profile.country.NL.title
Dennus
Lid

Dan maar via je telefoon en streamen naar je tv met Chromecast.

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Chromecast op kosten van Sony dan toch...

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Waar kan ik eigenlijk terecht voor een klacht i.v.m. de service ( toepassen van de wettelijke garantie ) van Sony.

Ik krijg nooit antwoorden op mijn mails en ook telefonisch word ik niet  geholpen.

Als ik vraag naar het hoofd van de afdeling, of waar ik een klacht kan indienen krijg ik geen antwoord.

 

 

profile.country.NL.title
Dennus
Lid

In ieder geval in de winkel. 

Heb je trouwens geen Chromecast ingebouwd zitten?

Die van mij heeft dat wel. 

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Ik heb ondertussen klacht ingediend via Test-Aankoop.

Misschien helpt dit...

profile.country.NL.title
gpfvandenbroek
Ontdekker

ik had gisteren (zondag 4 nov) ineens hetzelfde probleem, titels konden ineens niet meer afgespeeld worden op mijn Bravia. Op andere devices wel. 

Even later werd het nog erger, de tv werd regelmatig automatisch gereboot, zonder aanleiding of aankondiging. Eerst alleen bij Netflix, later ook bij Youtube. en vandaag ook spontaan enkele keren tijdens tv kijken, zonder dat ik  ergens mee bezig was.

Nu doet tv het een paar uur weer vrij normaal, maar Netflix nog niet gebruikt sindsdien.