annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geen internet tv meer??

profile.country.nl_NL.title
duckie1098
Bezoeker

geen internet tv meer??

Hoe kan het dat ik na en maand geen interent tv meer heb?Alles werkt, heb contact met de server maar als ik internet inhoud (?) wil verversen dan krijg ik foutmelding 5006

hebben meer mensen dit na de software updat?(automatisch geupate weliswaar)

Vriendelijke groet,

Ben

16 ANTWOORDEN 16
bastiaanbloem
Bezoeker

Beste Ducky,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een 720 tv en het internet tv werkt meer niet dan wel. Je kan je internet inhoud wel 1000x vernieuwen maar dit heeft geen enkel effect. Ik ben dan ook zeer telleurgesteld in deze tv en heb werkelijk spijt van mijn aakoop.

Als je de service lijn belt krijg je een standaard antwoord: Oh nee dat ligt aan uw internetverbinding, die is te traag. Huh traag....50 MBit.....hoe snel wil je het hebben? Als je dat aangeeft krijg je te horen dat de instellingen van je router niet goed zijn. Huh? Wat een onzin, ik kan internetten met die tv maar de internetvideo werkt niet dus dan ligt het niet aan mijn internetverbinding.

Het signaal is goed, de software is geupdate en ik kan normaal en snel internetten op mijn laptop. Kortom, het ligt aan Sony.

Echt een waardeloos product dat internetvideo van Sony en zal het dan ook niemand aanbevelen, Geef mij maar een Samsung.

duckie1098
Bezoeker

Het was hardstikke goed maar ik denk dat sinds de software update om internet tv te verbeteren het mis is.Kan er echt helemaal niks meer mee.Die update is trouwens automatish gegaan

vriendelijke groet,

Ben

duckie1098
Bezoeker

En zoals ik het hier begrijp hoef je van sony niks te verwachten, ook al gezien de opzet van hun website.

Voor vragen moet je bij de communitie zijn ofwel de klant moet het zelf maar uitzoeken.

Ben

duckie1098
Bezoeker

Oh jA, EN WAT MOET IK MET ERROR 5006?

Ben

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staan de netwerk instellingen nog wel goed?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
duckie1098
Bezoeker

de netwerkinstellingen staan allemaal op auto en ik kan ook wel contact maken met de laptop.

Maar dus niet met interent video

Ben

-Tycho-
Ontdekker

Beste duckie1098,

Dit forum is in de eerste plaats opgericht voor gebruikers om elkaar met problemen te helpen, en om daar met elkaar ook iets van te leren. Het is niet zo dat Sony u als klant de verantwoordelijkheid geeft, maar op deze manier kunnen vragen ook voor toekomstige klanten nog van pas komen. Wanneer u een directe reactie van een Sony medewerker wenst, kunt u natuurlijk altijd bij Sony support terecht. 

Gegevens over de Sony support kunt u op deze link vinden: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd.

Groet,
Tycho
Forum moderator

duckie1098
Bezoeker

Tycho,

oke, misschien iets te fel maar  ik vind het nogal lullig dat ik sinds die (automatische) software update geen internet tv meer heb en gezien de reactie's van sommigen hier wordt je, soms, door sony met een kluitje in het riet gestuurd.Ik heb deze tv dus mede gekocht voor internet tv mogelijkheden wat eerst goed was maar nu geen pixel internet tv meer dus.

het probleem is eigen dat ie geen server kan vinden.Internet verbindingen zijn goed en snel genoeg.

Wie heeft de oplossing?

Vriendelijke groet,

Ben

duckie1098
Bezoeker

Is er een lijst van foutmeldingen ergens te vinden voor een KDL-32EX711?

Het gaat mij om foutmelding 5006.

Groetsels,

Ben