annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Enorme backlight bleeding Sony 65XF9005

profile.country.NL.title
Curre90
Ontdekker

Enorme backlight bleeding Sony 65XF9005

Hallo allen,

 

Begin januari 2019 heb ik de Sony 65XF9005 aangeschaft. Nogal een investering, maar volgens de verkoper en revieuws een van de beste Led televisies van dit moment. 

 

Echter heb ik enorm last van backlight bleeding. Ik ga er vanuit dat dit niet normaal is. 

 

Sony, wat kunnen we hiermee? 

 

Groet,

Nick

EB5F831C-810A-4CFA-BA82-6724B66D20E6.jpeg

 

4DFAD1D3-9DA2-4380-8D18-26BE8630318B.jpeg

 

FF262FA4-0681-429E-842C-6EED16A1E859.jpeg

 

0E232147-D581-43FA-83BB-428D97163752.jpeg

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Garantie bij de winkel waar de XF9005 gekocht is.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ErikS77
Ontdekker

Dit komt gewoon voor bij de Sony LED tv's, bij een nieuwe heb je daar ook weer last van.

OLED aanschaffen of ander merk tv nemen

profile.country.NL.title
Curre90
Ontdekker

Helemaal mee eens.. Wel een flinke teleurstelling aangezien ik niet bereid ben snel weer een kleine 2 duizend euro neer te leggen voor een nieuwe tv. 

 

Duidelijk mijn laatste Sony aangezien de klachtoplossing ook niet al te serieus werd genomen. Sony heeft meerdere keren foto's gevraagd en bleef maar de bal bij mij neer leggen door mij weer andere dingen te laten doen. In plaats van een serieuze behandeling en oplossing bedenken is er geen oplossing gekomen.. Ik zou zelfs bereid zijn bij te betalen voor een Oled van Sony, maar goed.. Wellicht komen ze ooit nog met een passende oplossing.

profile.country.NL.title
ErikS77
Ontdekker

Ik ondervind ook meerdere problemen met de Sony tv qua signaalstoring, bleeding etc. Wordt tot op heden ook geen oplossing voor gevonden/bedacht.

Zijn mooie tv's verder hoor maar...................

 

Mijn tip, verkoop 'm op marktplaats voor wat minder. OLED's zijn ook niet heel duur meer tegenwoordig 😉