annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met geluid Sony Bravia KDL-40W650

Probleem met geluid Sony Bravia KDL-40W650

Goedemiddag,

 

Ik heb binnen in de woonkamer kastje staan waarmee ik TV kan kijken, ik heb buiten een tweede tv hangen en ik wil het beeld van de tv binnen doorsturen naar de tv buiten (zodat ik geen 2e abonnement hoef af te sluiten). Nu heb ik een HDMI extender over UTP gekocht, een CAT 5e kabel getrokken van de tv binnen naar de tv buiten en de extender hier tussen geplaatst. Vervolgens met HDMI weer door naar de TV en voila, ik heb beeld zowel binnen als buiten.


Het enige dat ik niet voor elkaar kan krijgen is dat ik ook geluid krijg op mijn tv buiten. Ik hoor af en toe het geluid een beetje doorkomen (stukjes van 1 sec) en als ik van zender wissel hoor ik ook heel kort even geluid. Voor de rest blijft het stil. Nu heb ik een andere tv buiten geprobeerd en als ik de HDMI kabel in deze tv steek krijg ik alles perfect binnen, dus zowel beeld als geluid. Dit doet mij dus vermoeden dat het probleem in de Sony tv buiten zit. Ik heb al vanalles geprobeerd te veranderen aan de instellingen maar ik krijg het niet voor elkaar.

 

Is er iemand die dit probleem bekend voorkomt of wellicht verstand ervan heeft die me kan helpen dit probleem oplossen? Ik heb de nieuwste firmware (gedownload via de tv zelf, zou goed moeten zijn?), dus daar kan het niet aan liggen.

 

Ik hoor het heel graag.

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De kdl-40W650 zegt me niks.

 

Je denk dat de TV buiten het geluids probleem is, heb je ook al uitgetest of dat met de TV binnen het probleem ook voordoet als je deze voorzien van het TV signaal met de HDMI extenders.

 

Ik verdenk eerlijk gezegd de HDMI extenders i.c.m. de utp kabel.

 

Waarom niet voor de Chromecast oplossing  gekozen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!