Deel jouw ervaring!
Hoe kun je een zender handmatig toevoegen aan de bestaande zenders zo dat de nu bestaande zenders op hun plaatsen /numers blijven staan van de tv KDL 40EX720
Opgelost! Ga naar oplossing.
Blijkbaar is het geen simpele vraag!!!
Als je de automatische update's op aan heeft staan wordt er als er een nieuwe digitale zender wordt toegevoegd, deze automatisch in de digitale zenderlijst neergezet.
Dit al eens gelezen: https://www.sony.nl/discussions/thread/122166
73's
Normaal gesproken staat de door jou gewenste zender al ergens in je zenderovericht (wordt automatisch toegevoegd, net als de nieuwe HD zenders die Ziggo een tijdje terug aan het pakket heeft toegevoegd). Opzoeken kan even duren, want je moet door alle kanalen scrollen, maar als je hem gevonden hebt kun je hem verplaatsen.
Goedendag Erdewae,
Allereerst hartelijk welkom op het Sony Forum, dit forum is een gebruikers forum waar gebruikers met elkaar in contact kunnen komen en elkaar helpen waar nodig.
Dit is dus geen officieel contactpunt om uw problemen aan te melden met Sony appartuur.
Om contact op te nemen met de Consumenten Informatie Centrum kunt u bellen met 020-6581888.
Met vriendelijke groet
Jolin_K
Sony medewerker
Nee, ik vrees dat je dan alles opnieuw binnenhaalt en je gesorteerde lijst kwijt bent. Op mijn EX500 ga je naar Home>Digitale instellingen>Digitale zendersortering. Door de lijst scrollen, zoeken naar de door jou gezochte zender en deze eventueel verplaatsen.
Blijkbaar is het geen simpele vraag!!!
Als je de automatische update's op aan heeft staan wordt er als er een nieuwe digitale zender wordt toegevoegd, deze automatisch in de digitale zenderlijst neergezet.
Dit al eens gelezen: https://www.sony.nl/discussions/thread/122166
73's
Waarom reageerd niemand op deze simple vraag ?
In de handleiding kom je geen stap verder
Ook de hulp bij sony is gewoon waardeloos wel verkopen maar als je een simpel probleem hebt
dan laten ze ja gewoon barsten en geven ze niet thuis
BEDANKT ALLE SONY MEDEWERKERS VOOR JULLIE INZET
moderator:
volledige naam verwijderd
Message was edited by: -Tycho-
Hallo JOLIN.
waarom geef je niet gelijk de oplossing als je toch schrijft typisc Sony
moderator: volledige naam verwijderd
Hallo ROBEN008
IK kan dus gewoon de volgende stappen ondernemen zonder een probleem
druk vervolgens op HOME> INSTELLINGEN > DIGITALE AUTOM PRORAM>JA
Klopt dit en veranderd er dan niets aan mijn zenderlijst ik bedoel aan nummers van prog
Ik ga eens proberen naar de zender lijst te gaan en kijken of deze er bij staat en dan evt verplaatsen
bedankt