annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

46HX920 CI+ module en Bose speakers en scenekeuze

profile.country.NL.title
Wolkewietje
Nieuw

46HX920 CI+ module en Bose speakers en scenekeuze

Ik heb een CI+ module in de Tv met ziggo kaart (smit).

Firmware Sony is uptodate

Telkens als ik mijn Tv heb uitgezet en dan weer aan zet krijg ik het authentificatie proces te zien. Dit had ik niet toen ik nog via de digitale decoder keek. Waarom geeft die telkens aan dat die dat moet controleren? Hoe dit op te lossen dat die automatisch de module/kaart herkent?

Ook krijg ik telkens een melding als ik de Tv aanzet dat die de (Bose Cinemate speakers) moet controleren die ik via de optische in/uitgang heb aangesloten. Waarom geeft die telkens aan dat die dat moet controleren? Hoe dit op te lossen dat die de speakers automatisch herkent?

Het 3e probleem is dat als ik van zender verander ik een melding (een balkje in beeld met) dat de scenekeuze is gewijzigd. Ik heb de scene op automatisch staan.

Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen hiermee.

ps. Kan geen email contact krijgen met Sony (deze week geen email contact - ik denk dat ze allemaal vakantie hebben).

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Multi-Region
Bezoeker

Probleem 2 en 3 zijn mij niet bekend, maar iIk heb de KDL-55HX920 met CI+ module van UPC en krijgt bij aanzetten tv ook steeds dezelfde vraag. Na ca. 1/2 minuut kan ik pas kijken.

Ook lastig wanneer ik meteen DVD of Blu-ray wil kijken, moet eerst wachten tot die CI+ module geferifieerd is.

In korte tijd ook al 2x wat langer moeten wachten bij ferifieren op een auto update daarvan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het authentificatie proces is normaal bij digitale TV, men beweerd (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=219 ) dat de andere module (Neotion) sneller opstart.

Heeft probleem 2 en 3 niet met elkaar te maken?

Scene = Optimaliseert de beeld- en geluidskwaliteit.

Kies eens voor de Scene "algemeen".

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!