annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth koppelen KD49X7055.

OPGELOST
profile.country.NL.title
Visgoud
Ontdekker

Bluetooth koppelen KD49X7055.

Goedemorgen, 

ik heb een KD49X7055 in combinatie met een theater stand RHT-G550 wat goed werkt. Nu wil ik een bluetooth verbinding maken omdat mijn vrouw doof begint te worden een de tv keihard moet staan. Als mijn vrouw via airpods zou kunnen luisteren en gewoon naar de tv, kan het geluid op een normale sterkte. 
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Mvrgr. Gert

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Visgoud
Ontdekker

Hallo allemaal,

ik heb de volgende (goed werkende en tot volle tevredenheid van mijn vrouw) oplossing gevonden.

Airpods pro (Apple) en een Iphone 7 verbonden met BlueTooth en daarna op de telefoon gekozen voor live luisteren. Telefoon onder de tv gelegd en de telefoon fungeert nu als transmitter.

Ik kijk tv op mijn sterkte en mijn vrouw via de Airpods en de geluidsregelaar van de telefoon.

 

Mijn probleem is hiermee opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de ondersteunings pagina van de X7055 heeft deze geen BlueTooth-profiel aanboord.

 

  • ONDERSTEUNING BLUETOOTH-PROFIEL

    Nee


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Visgoud
Ontdekker

Beste Pa3eia,

bedankt voor het antwoord, klopt helemaal, vandaar dat ik er een bluetooth transmitter er tussen wil zetten. Maar hoe en waar weet ik eigenlijk nog niet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Visgoud  schreef:

Beste Pa3eia,

vandaar dat ik er een bluetooth transmitter er tussen wil zetten. Maar hoe en waar weet ik eigenlijk nog niet.


Een BlueTooth transmitter die gevoed kan worden d.m.v. de digitale optische verbinding zodat eventueel de TV-speakers ook actief kunnen blijven.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Visgoud
Ontdekker

Weer bedankt, zowel de tv en de theatre stand heeft een optische aansluiting.

Welke zal ik gebruiken voor de verbinding met de bluetooth transmitter?

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik neem aan dat ze al zijn verbonden via HDMI? 

 

Pak het apparaat waar je brongeluid vandaan komt. Als je via een setup-box TV kijkt en deze zit in je home theater aangesloten, dan pak je die. 

profile.country.NL.title
Visgoud
Ontdekker

Hallo allemaal,

ik heb de volgende (goed werkende en tot volle tevredenheid van mijn vrouw) oplossing gevonden.

Airpods pro (Apple) en een Iphone 7 verbonden met BlueTooth en daarna op de telefoon gekozen voor live luisteren. Telefoon onder de tv gelegd en de telefoon fungeert nu als transmitter.

Ik kijk tv op mijn sterkte en mijn vrouw via de Airpods en de geluidsregelaar van de telefoon.

 

Mijn probleem is hiermee opgelost.