Deel jouw ervaring!
Hallo,
Sinds vanavond is het op mijn Bravia TV niet meer mogelijk om muziekbestanden, opgeslagen op mijn pc, af te spelen.
De opties voor het afspelen van gedeelde video bestanden en afbeeldingen werken wel normaal.
Op het moment dat ik via het menu de audio wil gaan benaderen krijg ik enkel de optie om de standaard meegeleverde "BRAVIA muziek" af te spelen en kan ik er niet voor kiezen mijn thuisnetwerk te benaderen terwijl dit dus bij de video optie wel werkt.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk heb je iets veranderd aan de lokatie van je muziekbestanden op je PC?
Mogelijk heb je iets veranderd aan de sharing instellingen van je muziekbestande op je PC?
Welk programma op je PC gebruik je om de muziekbestanden de delen? Windows Media Player?
Loop de via-netwerk-delen instellingen van dat programma door.
Loop de library instellingen van dat programma door. Zijn je muziekbestanden daar wel te zien?
Mogelijk heb je iets veranderd aan de lokatie van je muziekbestanden op je PC?
Mogelijk heb je iets veranderd aan de sharing instellingen van je muziekbestande op je PC?
Welk programma op je PC gebruik je om de muziekbestanden de delen? Windows Media Player?
Loop de via-netwerk-delen instellingen van dat programma door.
Loop de library instellingen van dat programma door. Zijn je muziekbestanden daar wel te zien?