annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

aansluiten tv op netwerk provider

petrecapota
Ontdekker

aansluiten tv op netwerk provider

Het lukt mij niet om de televisie te installeren, de meldingen en problemen zijn: De televisie kan geen contact maken met de ontvanger om de zenders te vinden en de melding is: geen connectie op HDMI-ARC . Ik kan de de lijsten van de ontvanger gebruiken om de zenders te vinden. Wat zou het probleem zijn : - de gegevens van Caiway worden niet herkend door TV. Het netwerk ID 9004 is maar 4 digits in plaats van de 5 digits in de instellingen van Sony, ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd maar kon geen verbinding maken met de provider. De frequentie van Caiway is 369.000 . - moet ik de firmware opnieuw installeren ? Televisie sony bravia kdl 40r450C met resolutie full HD 1980x1080 Aansluitingen HDMI 2, USB 1, Scart 1, CI+ Audio Return Channel Ja Tuner/ontvangst TV-tuner Analoge Tuner|DVB-C|DVB-T High definition Personal video recorder met video on demand Cisko 8455DVB HD PVR Aansluitingen : Rf bypass RCA analoge audiosignaal PVR component video input Scart 2 HDMI Optische kabel Aangesloten op TV via HDMI 2 kabel en AVI

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, maar ik ben nu ook het helemaal kwijt wat je bedoel.

 

 - Is het nu gelukt met de R450c, denk het wel omdat de NetwerkID 09004 nu opeens wel wordt geaccepteerd.

 - De laatste post gaat dit over de R450c of over de "oude" TV?

 - Wat bedoel je met je voorkeuze van de AV en HDMI ingangen?

 - Wat bedoel je met de communicatie kwijt tussen de TV en PVR.

 - Teletekst wordt na 3-4 sec omgedraaid, achterstevoren of op zijn kop????

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!