Deel jouw ervaring!
Het lukt mij niet om de televisie te installeren, de meldingen en problemen zijn: De televisie kan geen contact maken met de ontvanger om de zenders te vinden en de melding is: geen connectie op HDMI-ARC . Ik kan de de lijsten van de ontvanger gebruiken om de zenders te vinden. Wat zou het probleem zijn : - de gegevens van Caiway worden niet herkend door TV. Het netwerk ID 9004 is maar 4 digits in plaats van de 5 digits in de instellingen van Sony, ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd maar kon geen verbinding maken met de provider. De frequentie van Caiway is 369.000 . - moet ik de firmware opnieuw installeren ? Televisie sony bravia kdl 40r450C met resolutie full HD 1980x1080 Aansluitingen HDMI 2, USB 1, Scart 1, CI+ Audio Return Channel Ja Tuner/ontvangst TV-tuner Analoge Tuner|DVB-C|DVB-T High definition Personal video recorder met video on demand Cisko 8455DVB HD PVR Aansluitingen : Rf bypass RCA analoge audiosignaal PVR component video input Scart 2 HDMI Optische kabel Aangesloten op TV via HDMI 2 kabel en AVI