annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

3D OP BRAVIA TV

woertje1962
Ontdekker

3D OP BRAVIA TV

Hallo

ik ben in het bezit van een bravia tv met actieve 3d ondersteuning (model DL-50W807C)

en wil er nu een 3d bril (of meerdere bij kopen)

Volgens de site hoort er de TDG BT500A bij maar nu is mijn vraag of dat ook met een

ander model kan bijv de 400A of zelfs met een ander merk (zolang het maar een actieve 3d bril is met shutter techniek

 

Wilde het forum wel doorzoeken op een soortgelijke vraag maar kan het zo 1, 2,3, niet vinden.

 

alvast bedankt

38 ANTWOORDEN 38
TattoYoshi
Nieuw

Hallo,

 

Mijn naam is Yoshi en ik ben sinds kort bezitter van een sony bravia KD55X8507C en ben me aan het verdiepen in de 3d functie van de tv. Mij is bekend dat er een actieve bril nodig is. Helaas heb ik 2 brillen liggen met serie nummer 250, die werken niet.

 

Mijn eerste vraag: is het mogelijk om reguliere zenders, zoals fox sports 1, zelf om te laten zetten naar 3d? Wanneer ik via action menu --> 3d open kan ik kiezen voor beeld naast elkaar en boven eklaar maar niet het automatisch omzetten naar 3d. 

 

Ik ben oik aan het kijken naar een bril om alles te testen en zo te lezen werkt de Samsung ssg 5100gb ook goed? Ook qua kwaliteit?

 

Werkt met een 3d bril de splitscreen functie ook met de ps4?

 

Ik hoop dat het geen domme vragen zijn haha maar ik hoop op een antwoord!

Groeten!!

 

djohnlord
Lid

Je kunt hiervoor de samsung 5100gb gebruiken.scheelt boel geld.blijkt dat de 3d conversie in de 2015 lijn niet meer beschikbaar is.je kunt 3d bluray films kijken via de ps4,doe ik ook.ook kun je op youtube 3d sbs filmpjes kijken in combinatie met 3d functie op tv
Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon
djohnlord
Lid

3d simulvieuw en 2d-3d conversie zijn weg gelaten,heb ik me ook op verkeken

TattoYoshi
Nieuw

Beste djon,

 

Dank voor uw snelle antwoorden.

Dit wil dus zeggen dat de 3d functie alleen werkt op een bepaalde speler en niet met film 1, fox sports of rtl 7 bijvoorbeeld?

 

Ik hoor graag van u.

Groeten,

Yoshi

djohnlord
Lid

nee tv programmas zelf niet,tenzij uitzending in 3d

TattoYoshi
Nieuw

Dat hebben we volgensmij niet in Nederland toch?😂

djohnlord
Lid

nee helaas zover ik weet niet,je had sky 3d ,maar die is gestopt

profile.country.NL.title
hermonic
Ontdekker

Bluetooth inschakelen 

profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

voor niet al te veel geld heb ik er hier twee aangeschaft.........werken prima:

 

https://www.ebay.com/p/Original-Sony-TDG-BT400A-TDGBT400A-Bluetooth-Active-3D-Glasses-for-KDL-XBR-TV...

 

maar hier zijn ze ook niet al te duur, maar geen ervaring ermee:

https://vancouver.craigslist.ca/rds/ele/d/sony-tdg-bt400a-active-3d/6501426033.html