Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal,
Hebben jullie ook problemen met het kijken via de 3D bril in een lichte woonkamer ?
Ik heb namelijk het probleem dat mijn ogen worden gereflecteerd in de binnenkant van de bril, zit dus steeds naar mijn eigen ogen te kijken.
Wilde al een mailtje sturen naar Sony maar de mail doet het daar niet:smileycry:.
Denk dat de oplossing is om kapjes te gaan leveren die je aan de zijkant van de bril kan klikken.
Hoor graag jullie mening,
Groeten Ray.
Overdag moest ik ook de gordijnen dicht doen anders werk het niet zo goed.
Ik heb deze bril ook gehad en weer terug gebracht omdat je in het donker de led ziet knipperen in het linker glas.
Message was edited by: slimer80
Hey,
Heb hem bij de mediamarkt gekocht, maar is nu alweer te lang geleden om terug te brengen helaas denk ik.
Message was edited by: rayhaged
Bij de mediamarkt heb je volgensmij 2 weken.
Ik denk dat je het beste naar sony kan bellen om te vragen of ze nog iets kunnen doen.
Misschien als meer gebruikers hetzelfde probleem hebben dat ze klepjes maken.
Van het led dat je in het donker ziet knipper in het glas heb ik over gebeld en daar gaan ze een melding van maken ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen.
Heb Sony al een x gebeld en zouden er inderdaad melding van maken, misschien dat er nu meer meldingen binnen komen en dat zij er nu iets aan gaan doen.
Wij wachten het wel af.
in iedergeval bedankt voor je reaktie's mocht ik nog wat vernemen dan zal ik nog even reageren hier oke !!!
Met vriendelijke groet Ray.