annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wireless (button?) werkt niet meer

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
barmohlm
Bezoeker

Wireless (button?) werkt niet meer

Beste allen,

Sinds gisteren geeft mijn viao vpccw2s1e aan dat hij geen verbinding kan maken met een wireless network (rood kruis door het icoontje). Ik vermoed dat het iets met de schakelaar te maken heeft, want er gebeurt niets als ik deze omzet. Ik heb geen idee wat de oorzaak of de oplossing kan zijn van dit probleem, aangezien het probleem plotseling is verschenen.

Wie kan mij helpen? Bedankt alvast!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
joostmaar
Bezoeker

Oplossing: Ga naar je systeembalk rechtonderin. Klik met de linkerknop op Vaio smart network (groen met twee witte pijltjes) en zet daar je draadloos weer aan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
agape777
Bezoeker

bij mij gaat er een lampje branden als ik de wirelless inschakel.

profile.country.nl_NL.title
joostmaar
Bezoeker

Ik heb ook sinds gister hetzelde probleem met mijn viao vpcw21s1e. Kan dus haast geen toeval zijn

profile.country.nl_NL.title
joostmaar
Bezoeker

Oplossing: Ga naar je systeembalk rechtonderin. Klik met de linkerknop op Vaio smart network (groen met twee witte pijltjes) en zet daar je draadloos weer aan.

profile.country.nl_NL.title
barmohlm
Bezoeker

@joostmaar, top, bedankt!

profile.country.nl_NL.title
gehorne40
Bezoeker

Ik heb dit ook gedaan, ben naar het groene balkje gegaan. Aangeclickt maar de vaio blijft aangeven dat de schakelaar uit staat. Hoe kan ik nu inschakelen? Wanneer ik de computer opstart brandt heel even het wirelesslampje, na enige seconden gaat het uit. Gaarne oplossing, ik heb echt wireless nodig, heeft het tot twee weken nog gedaan. Groeten Gerard

Babidesi
Nieuw

Hi allemaal,
Sinds vandaag heb ik geen internet meer op m'n laptop. Ik heb een nieuw WiFi "configuratiepunt" geïnstalleerd, m'n hele laptop teruggezet naar de basisinstellingen, niks werkt (nog). Ik gok dat mijn draadloze schakelaar (aan de voorkant) kapot is, want deze voelt loom en er brandt geen lampje meer.

Iemand een idee of ik dit op kan lossen? En, of er misschien een andere mogelijkheid is om m'n draadloze verbinding AAN te zetten?

Thnx!