annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ACPI_BIOS_ERROR

StuartB
Nieuw

ACPI_BIOS_ERROR

Beste,

 

Een kleine anderhalve week geleden heb ik mijn Vaio Pro 13 ontvangen. Hoewel ik over het algemeen blij ben met het apparaat vertoont hij wel een aantal kuurtjes. Een van de meest irritante is een foutmelding welke voor komt wanneer ik de laptop sluit en vervolgens weer aan zet. 

 

In pakweg 20% van de gevallen krijg ik de ACPI_BIOS_ERROR. Na wat zoekwerk op internet schijnt dit een error te waarin er geen connectie gemaakt kan worden met de bios, logisch, waardoor hij niet meer kan opstarten.

 

Het resultaat is dat hij zichzelf opnieuw opstart waardoor ook al mijn programma's zijn afgesloten. Dit is natuurlijk vrij hinderlijk wanneer je, zoals ik, academische papers schrijft en leest.

 

Mijn vraag is derhalve: Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat deze foutmelding niet meer voor komt?

 

Alvast bedankt,

Stuart B. 

1 ANTWOORD 1
ClarissaW
Lid

Hallo StuartB

 

Welkom bij de community! Hier kunnen Sony gebruikers elkaar helpen en tips uit wisselen. Wat jammer dat je problemen hebt met je nieuwe VAIO: beste kun je direct even met Sony bellen op 020 346 9524 (ma-vrij 0900-1800). Deze community is namelijk geen directe lijn naar Sony, maar als je ze even belt kunnen ze meteen even zien of er iets uitgevoerd kan worden om je te helpen of dat er wellicht iets mis is.

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa