annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO Multi Flip problemen schermrotatie en startknop

Streamerke
Nieuw

VAIO Multi Flip problemen schermrotatie en startknop

Beste,

 

Ik heb een VAIO Multi Flip. Ik heb meteen na ontvangst een update gedaan naar Windows 8.1, al weet ik niet of de problemen hieronder daarmee te maken hebben.

 

1. De schermrotatie werkt niet goed in "flip modus"

 

Wanneer het scherm plat wordt gelegd werkt de schermrotatie niet meer. Dit is te zien in dit filmpje:

 

https://www.youtube.com/watch?v=An9Vw852ID4

 

2. De start knop werkt niet in "flip modus"

 

Wanneer het scherm plat wordt gelegd werkt de startknop niet. Dit is te zien in dit filmpje:

 

https://www.youtube.com/watch?v=JVbOlRqI0p8

 

 

 

Dit alles is behoorlijk ontgoochelend. Ik las dat deze VAIO in minstens sommige landen standaard met Windows 8.1 wordrt uitgerust. Dat zou het probleem dus niet mogen zijn.

 

Iemand een idee? Ik heb ook een mail gestuurd naar de helpdesk.

 

Mvg

 

Type laptop: SVF15N1C5E

 

Tags (1)
1 ANTWOORD 1
lvdhoek
Nieuw

in Oktober 2013 een nieuwe laptop vaio flip online besteld voor een bedrag van 1235,00 euro, op 4 dec. 2013 in ontvangst mogen nemen, maar helaas na 2 dagen gaat de laptop niet meer aan of uit.
Sony gebeld en de laptop werd binnen 2 werkdagen opgehaald en afgeleverd bij hun reparatiecenter en de laptop zou binnen 3 werkdagen gerepareerd zijn, maar helaas het onderdeel was niet aanwezig en moest besteld worden en de levering ervan zou 27 jan. 2014 zijn. oké, dit even afgewacht en toch maar eens op 29 jan. gebeld hoe het met de reparatie zou staan, helaas kreeg ik te horen dat het bestelde onderdeel nog niet binnen was en zou daarover terug gebeld worden van wanneer wel het onderdeel binnen zou zijn, maar tevergeefs niks gehoord en daarop zelf maar weer terug gebeld en kreeg te horen dat het onderdeel pas 12 mei 2014 geleverd kan worden, nou mijn broek zak hier behoorlijk vanaf. ik heb behoorlijk boos gereageerd en dat ik mijn geld terug wil, maar krijg totaal geen respons meer van Fa. Sony.
ik heb inmiddels een nieuwe macbook aangeschaft en had ik dat maar gelijk gedaan. die gaat tenminste aan en ook weer uit.
wat een walgelijke service van Sony ze laten je gewoon in de kou staan er wordt ook geen alternatief of iets dergelijks aanboden.
dit was mijn laatste Sony product.

Gewenste oplossing

Mijn oplossing is, dat ik gewoon mijn geld terug wil van de Fa. Sony.