annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Lenzen van andere producenten

OPGELOST
profile.country.NL.title
Glimburger
Lid

Lenzen van andere producenten

Ik wou toch even mijn ervaring met de M lenzen van Leica op de Sony Alfa 7RII kwijt: gewoonweg fenomenaal met de adapterring van Novoflex ! Waar ik erg ontgoochels was over de kwaliteit van mijn dure M9, ben ik nu weer helemaal enthousiast voor straatfotografie en landschap. Alleen zou ik mijn kwaliteitsvolle Nikonlenzen nog graag gebruiken op deze schitterende Sony. Is er dan niemand die al ervaring heeft met de nieuwe Commlite adapter voor Nikon, die trouwens niet gemakkelijk te vinden is (weet iemand waar in Europa?)

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
ant0nett3
Ontdekker

Leuk om te horen dat je weer helemaal enthousiast bent over je eigen lenzen!

De commlite is inderdaad nog niet goed verkrijgbaar dus voor ervaringen zul je nog even geduld moeten hebben. Zijn er geen reviews te vinden online?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Die commlite adapter vind je voorlopig enkel op ebay bij mijn weten, wel Europa.

 

Denk dat het kwestie van tijd is voor die beetje overal beschikbaar wordt!

 

Geloof persoonlijk niet dat het zo goed zal werken als de Canon-adapters. Het heeft een heel stuk langer geduurd voor ze een werkende Nikon-adapter hebben kunnen maken en zelfs Sigma investeert in hun eigen adapter voor Canon- en Sigma-mount.

 

Maar als je uiteraard al zoveel Nikonglas hebt, loont het uiteraard sowieso de moeite!

 

Goed van je Leica! Bovendien met beeldstabilisatie....vergeet enkel de mm's niet in te geven!

http://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/sony-a7rii-tips-instellen-van-beeldstabilisa...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
ant0nett3
Ontdekker

Leuk om te horen dat je weer helemaal enthousiast bent over je eigen lenzen!

De commlite is inderdaad nog niet goed verkrijgbaar dus voor ervaringen zul je nog even geduld moeten hebben. Zijn er geen reviews te vinden online?

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Die commlite adapter vind je voorlopig enkel op ebay bij mijn weten, wel Europa.

 

Denk dat het kwestie van tijd is voor die beetje overal beschikbaar wordt!

 

Geloof persoonlijk niet dat het zo goed zal werken als de Canon-adapters. Het heeft een heel stuk langer geduurd voor ze een werkende Nikon-adapter hebben kunnen maken en zelfs Sigma investeert in hun eigen adapter voor Canon- en Sigma-mount.

 

Maar als je uiteraard al zoveel Nikonglas hebt, loont het uiteraard sowieso de moeite!

 

Goed van je Leica! Bovendien met beeldstabilisatie....vergeet enkel de mm's niet in te geven!

http://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/sony-a7rii-tips-instellen-van-beeldstabilisa...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training