annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware 2.0 installatie lukt niet op DSC-RX10M4

OPGELOST
profile.country.NL.title
Petertje60
Ontdekker

Firmware 2.0 installatie lukt niet op DSC-RX10M4

Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een RX10M4. Op zich een geweldige camera.

Ik heb een tijdje terug de firmware update naar 2.0 eens geprobeerd, maar dat wilde niet lukken.

Vanwege de behoefte om iets meer met filmen te gaan doen, nu op verschillende PC's aan het proberen geweest (Windows 10 en 8.1), maar bij de tweede stap blijft het programma een tijdje hangen om dan vervolgens aan te geven dat de instelling van de verbinding goed moet staan. Verder kom ik niet.

 

Alles goed ingesteld.

 

Iemand tips?

Tags (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
usblack
Lid

Mij is een Firmware update van 1.00 naar 2.00 voor de Sony RX10 IV totaal onbekend. Sinds wanneer is deze dan beschikbaar en waar?

Er was wel een update met de lanceringdatum  28-08-2014 voor de RX10. Het toevoegen van het opnameformaat XAVCS. Op de RX10 IV is die instelling aanwezig.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Petertje60 

 

Er is volgens de ondersteuningspagina voor deze camera geen update, misschien verwarring rond een eerder type van de RX10?

 

Tip; kijk bij vragen cq onduidelijkheden even op de ondersteuningspagina van het betreffende produkt

 

https://www.sony.nl/electronics/support/compact-cameras-dsc-rx-series/dsc-rx10m4#downloads

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wordt de RX10m4 wel door de pc gezien? Zo niet, dan zijn de drivers niet aanwezig op de pc.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
usblack
Lid

Mij is een Firmware update van 1.00 naar 2.00 voor de Sony RX10 IV totaal onbekend. Sinds wanneer is deze dan beschikbaar en waar?

Er was wel een update met de lanceringdatum  28-08-2014 voor de RX10. Het toevoegen van het opnameformaat XAVCS. Op de RX10 IV is die instelling aanwezig.

 

profile.country.NL.title
Petertje60
Ontdekker

PC ziet de camera steeds netjes. SD kaart uitlezen werkt zonder problemen.

profile.country.NL.title
Petertje60
Ontdekker

Naar mijn idee was de update er een voor de RX10 reeks. Ik begreep de datum al niet in relatie met de leeftijd van de M4. Misschien heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd (of Sony had iets duidelijker kunnen zijn ;-).

Je hebt gelijk met het XAVSC formaat, maar omdat bij de update ook over een 60p/30p/24p instelling op 1920x1080 wordt geschreven, en ik die instelling niet terugvind, dacht ik dat de update ook voor de M4 zou zijn.

 

Blijft allemaal een beetje onduidelijk.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Petertje60 

 

Er is volgens de ondersteuningspagina voor deze camera geen update, misschien verwarring rond een eerder type van de RX10?

 

Tip; kijk bij vragen cq onduidelijkheden even op de ondersteuningspagina van het betreffende produkt

 

https://www.sony.nl/electronics/support/compact-cameras-dsc-rx-series/dsc-rx10m4#downloads

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Petertje60
Ontdekker

Het lijkt er inderdaad op dat er (nog) nooit een firmware update voor de M4 is geweest.

Het is ook niet dat ik tekort kom aan specificaties. Het is een geweldige camera.

 

Dank voor je info!

 

Groet,

Peter