annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Batterijklep slecht vergrendeld

profile.country.NL.title
janwalk
Nieuw

Batterijklep slecht vergrendeld

Door een valpartij ben ik binnen een jaar toe aan mijn tweede Cybershot DSC-HX60. Prima en degelijk apparaat.
Maar bij beide exemplaren sprong/ springt het batterijklepje te vaak spontaan open (2 van de 3 keer dat ik het toestel uit de fototas haal). Ook weer sluiten is lastig: hij springt regelmatig direct weer open.
Heeft iemand anders dit probleem ook ervaren? Het lijkt op een ontwerp- of fabricageprobleem...

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@janwalk 

 

Welkom op de community! Zoals je aangaf, het lijkt erop dat je dit exemplaar nog niet zo lang hebt? Ik zou het even laten nakijken bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
janwalk
Nieuw

Beste Sigi,

Ter reparatie aanbieden (garantiewerk) ga ik tzt ook doen (eerst een drukke camera-periode doorkomen. Punt is dat een circa driekwart jaar eerder aangeschafte Cybershot (zelfde type) precies hetzelfde euvel had.  De vraag is dus of Sony wel goed sluitende klepjes gaat kunnen bieden. Tweemaal slecht is wel erg toevallig? 
Alleen voor deze community en Sony zelf een korte video over het probleem: als je op de klep tikt springt hij al open. Dus vaak ook bij het uit de tas halen of er weer in stoppen. Problemen batterijklep Cybershot

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@janwalk 

 

Filmpje gezien, is wel een spontaan klepje :wink:

 

Ik zou in ieder geval de fotozaak vast inlichten, misschien hebben ze een slimme oplossing?

Overigens ook nog even een google zoekactie gedaan, maar het lijkt erop dat het niet (veel) voorkomt...

 

grt en succes met de fotografie!

Sigi

 

mijn foto's op; 500px en