Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb mij een DSC-W650 aangeschaft, om mijn modelbouwkunsten vast te leggen.
Op zich is dit toestel compact, handig en kwalitatief, mijns inziens.
Maar......
Als ik het toestel wil aansluiten via USB op mijn pc's, kan ik geen verbinding maken.
Nu zijn het allemaal 64 bits Windows 7 versies.
Ik heb ook al gelezen dat Sony deze niet ondersteund, maar kan dit moeilijk aannemen. Zeker omdat er meer en meer 64 bit systemen gebruikt worden.
Iemand een idee op oplossing?
Nu moet ik iedere keer het geheugenkaartje uit het toestel halen en in de pc schuiven, wat ik persoonlijk vrij omslachtig vind.
Ja ik ben ook benieuwd.
E toch blijft het ook vreemd, want bij mij gaf het installeren geen probleem.
Probeer dit bestand eens;
http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-HX9V/downloads/pmhome
Tom,
Bedankt voor de link.
Die van jou doet het wel.
Blijkbaar zijn ze dus niet slim genoeg bij Sony Belgium om de bestanden op hun eigen servers te updaten naar de laatste versie.
Dit was het antwoord:
Geachte heer L,
Allereerst danken we u om contact op te nemen met Sony Support.
Wij nemen u noch in het ootje, noch zien wij u als onnozelaar.
Uw vraag is doorgezonden naar onze productspecialisten, en zij hebben aangegeven dat het probleem opgelost dient te zijn. In dit geval kunnen wij enkel constateren dat zij een onnozel antwoord hebben gegeven.
Wij kunnen in dit geval dan ook enkel wederom uw vraag doorzenden naar onze productspecialisten in de hoop dat zij een minder onnozel antwoord zullen geven.
Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.be/support/nl
Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7-D1 - B-1935 Zaventem - Belgium
Ik zie dat het bestand dat jij me doorgeeft, een andere versie is dan die op de Belgische link.
Ik ga dit eens proberen en hou je op de hoogte.
Bedankt, Tom.
Message was edited by: -Tycho-
Persoonlijke gegevens verwijderd
Ja, ben benieuwd wat ik als antwoord ga krijgen.
Dit was het antwoord de vorige keer:
Geachte heer L,
Allereerst danken we u om contact op te nemen met Sony Support.
Volgens de informatie van onze product specialisten moet dit probleem inmiddels zijn opgelost. Wij raden u dan ook aan de update opnieuw te downloaden en te installeren.
Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.be/support/nl
Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7-D1 - B-1935 Zaventem - Belgium
Dit was wat ik daarop heb geantwoord:
Beste,
Excuseer dat ik het zo zeg, maar nemen jullie mij in het ootje hier of zien jullie mij als een onnozelaar?
Ik heb de download gedaan zoals u hebt gezegd, maar......
1/ die file noemt nog exact hetzelfde als voorheen
zie http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-W650/updates en dan http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-W650/downloads/pmhome
2/ volgens de site is dat de versie 1.3.02, waarom krijg ik dan nog steeds een bestand met naam "PMH_Upgrade1208c.exe" te downloaden?
3/ resultaat is onveranderd en nog steeds kan ik niet akkoord gaan.
Kunnen jullie mij een rechtstreekse link geven naar het juiste bestand?
Dhr L
Ben benieuwd wat en wanneer ik als antwoord ga krijgen.
Message was edited by: -Tycho-
Persoonlijke gegevens verwijderd
Haha Mooi dat het nu is gelukt :smileyplus:
Vandaag zijn we bijna 1 maand verder.
Rarara.....
Van Sony heb ik niks meer gehoord..... dus ook geen oplossing gekregen.
Wat een service....... maar dan op de negatieve manier.