Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb mij een DSC-W650 aangeschaft, om mijn modelbouwkunsten vast te leggen.
Op zich is dit toestel compact, handig en kwalitatief, mijns inziens.
Maar......
Als ik het toestel wil aansluiten via USB op mijn pc's, kan ik geen verbinding maken.
Nu zijn het allemaal 64 bits Windows 7 versies.
Ik heb ook al gelezen dat Sony deze niet ondersteund, maar kan dit moeilijk aannemen. Zeker omdat er meer en meer 64 bit systemen gebruikt worden.
Iemand een idee op oplossing?
Nu moet ik iedere keer het geheugenkaartje uit het toestel halen en in de pc schuiven, wat ik persoonlijk vrij omslachtig vind.
Niemand?
Heb je onlangs de firmware van de camera nog geüpdate?
En heb je de nieuwste PlayMemories Home al geïnstalleerd, deze werken prima op mijn Windows 7 64bit;
http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-W650/updates
Firmware is de laatste.
Ik ga even zoeken om die PlaMemories te halen.
Net gevonden waar de originele soft te vinden is: op het toestel zelf......... tja, dat is ook weer nieuw voor mij.
Enfin, geïnstalleerd en het werkt.
Maar toch iets raars.
Ik heb een update gevonden voor dit toestel:
http://www.sony.be/support/nl/product/DSC-W650/downloads/pmhome
Ze spreken van versie: 1.3.02
Maar als ik dan ga downloden zie ik versie 1.2.08
En dan het upgraden zelf....
Het programma pakt zichzelf uit voor installatie, geen probleem.
Het zegt accepteer de licentieovereenkomst om verdr te gaan, maar......
ONMOGELIJK het bolletje te plaatsen naast : ik ga akkoor.....
Wat is dit nu voor iets?
Als je deze pagina goed leest dan zie je dat ze ook over PMH_Upgrade1208c.exe spreken en dat je alles moet afsluiten voor het installeren;
http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-W650/downloads/pmhome
Alles afgesloten, ook op een andere pc nu, hetzelfde probleem:
Dus het vakje om akkoord te gaan blijft grijs en niet aanklikbaar.
Het is niet dat ik nog nooit een pc of een programma heb geïnstalleerd, maar nu weet ik het echt niet meer;
HELP, Sony!!!
Neem eens contact op met Sony hierover; http://www.sony.nl/support/nl/contacts/dime
pfffffff.....
Ik ben hier diep ontgoocheld, niet in het toestel, wel in de support van Sony zelf.
Contact genomen en uitgelegd wat het probleem is.
een dag of 2 later een beleefd antwoord van Sony met de melding dat ze het hebben voorgelegd en dat het probleem zou moeten opgelost zijn.
Download de nieuwe update en het is ok.
Ja, dag Jan, opgelost.....
1/ de download noemt exact hetzelfde als voorheen, volgens mij een oude versie dus
2/ resultaat is exact hetzelfde als voorheen.....
Ja dat is vervelend dat het nog niet is opgelost.
Heb je dit ook weer gemeld aan Sony?