annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC-RX10M4 taal

OPGELOST
profile.country.BE.title
wim_ab
Nieuw

DSC-RX10M4 taal

Hallo

 

ik heb recent online een DSC-RX10M4 gekocht en merk nu dat ik de taal van het toestel niet kan veranderen naar het Nederlands. In de handleiding staan de menus echter wel in het Nederlands.

Moet er hiervoor een update gedaan worden van de firmware? Huidige versie is 1.0.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@wim_ab 

 

Dat klopt, dat is de oorzaak. Dat noemen ze met een niet zo fijne term grijze import (niet alleen voor camera's hoor, ook voor bijvoorbeeld motorfietsen, auto's etc). Geldt ook voor zaken die bijv. via een site van onze (meestal chinese) Azie vrienden besteld. De meeste fabrikanten hebben de wereld in 3 a 4 stukken opgedeeld;

Europa (soms incl Afrika), Middle East, Amerika's (Z&N), Pacific (Azie en Australie, NZ)

 

grt Sigi,

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de help-gids op de ondersteunings pagina van de RX10M4 is dit de oplossing.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
wim_ab
Nieuw

Bedankt voor het antwoord. Helaas kan ik via deze optie enkel Engels, Frans, Italiaans en Spaans kiezen.
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@wim_ab 

 

Is de handleiding origineel of een kopie? Indien het een kopie is heb je waarschijnlijk een "grijze" import exemplaar?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.BE.title
wim_ab
Nieuw

Bedankt @Sigiphoto 

 

De handleiding is wel degelijk origineel - weliswaar afgedrukt op (grijs) recyclage papier.

Ik heb het toestel in US aangekocht - mogelijk ligt daar de oorzaak?

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@wim_ab 

 

Dat klopt, dat is de oorzaak. Dat noemen ze met een niet zo fijne term grijze import (niet alleen voor camera's hoor, ook voor bijvoorbeeld motorfietsen, auto's etc). Geldt ook voor zaken die bijv. via een site van onze (meestal chinese) Azie vrienden besteld. De meeste fabrikanten hebben de wereld in 3 a 4 stukken opgedeeld;

Europa (soms incl Afrika), Middle East, Amerika's (Z&N), Pacific (Azie en Australie, NZ)

 

grt Sigi,

 

mijn foto's op; 500px en