annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wijzigingen bij het aanmelden bij je account

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius

Wijzigingen bij het aanmelden bij je account

Hoi,

 

Vanaf eind november 2018 zul je misschien merken dat de aanmeldpagina's op onze website er anders uitzien. Maak je geen zorgen: we hebben alleen wat onderdelen van het aanmeldproces gewijzigd.

 

Wat je ziet als je je aanmeldt

Het oude aanmeldscherm bestond een veld waarin je je e-mailadres kon invullen, en daaronder een veld voor je wachtwoord.

 

Nu hoef je alleen maar je e-mailadres in te vullen als je je aanmeldt bij de Community of je My Sony-account. Je wordt dan naar een nieuw scherm gestuurd waarin je je wachtwoord kunt invullen, en daarna naar de plek waarvoor je je hebt aangemeld (bijv. My Sony, Community).

 

We hebben deze wijziging doorgevoerd om je account nog veiliger te maken.

 

Je wachtwoord of e-mailadres wijzigen

Je wordt naar ons nieuwe beveiligingsportal gestuurd als je je wachtwoord of e-mailadres wijzigt. Je wordt dan ook om veiligheidsredenen afgemeld. Voer je nieuwe gegevens in om je account te blijven gebruiken.

 

Je kunt ook 2-stapsverificatie toevoegen. Voeg een extra beveiligingsniveau zoals je telefoonnummer toe om te bevestigen dat jij het bent als je je aanmeldt.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Eind november is helaas niet gehaald.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het nieuwe aanmelden is nu actief.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Beste mensen van Sony.

 

Zag vanochtend idd een ander inlogscherm.

Kon probleemloos inloggen.

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

idd, ik zag het net. Nu hoef ik slechts nog maar 6x een etalage, fietsen, auto's, bussen of zebrapaden te zoeken, en dan kan ik pas naar het wachtwoord invullen gaan. En krijg ik dat gezeik weer opnieuw.

Hou op met deze volstrekte onzin inlog methode.:sleeping::tired:

profile.country.NL.title
audidriver4ever
Lid

Precies! :angry_devil:

Nog steeds een hoop geklik, auto's, zebrapaden, stoplichten, oversteekplaatsen. Gaat lekker zo! :thumbsdown:

profile.country.NL.title
dogwallah
Ontdekker

Heeft dat niet te maken met ofwel inloggen op ander apparaat of gebruik van VPN?

profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

Misschien al bekend, maar inloggen met zowel Facebook als Google werkt niet. Via Google kan ik wel in My Sony inloggen maar vervolgens kom ik in een omleidingslus en via Facebook krijg je een melding dat een en ander niet geconfigureerd is.