annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video's samenvoegen

OPGELOST
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Video's samenvoegen

Ik wil de opnames van onze vakantie via het programma PlayMemoriesHome samenvoegen tot één film. IK heb dat in het verleden altijd probleemloos kunnen doen, maar nu lukt het niet. Ik krijg de melding dat de bestandsgrootte (7,3 GB) te groot zou zijn. Dat kan toch niet waar zijn? Kan nergens informatie vinden over een maximale bestandsgrootte, maar het lijkt me dat ik van deze opnames toch gewoon één doorlopende film moet kunnen maken en deze op een Blu Ray disc moet kunnen zetten. Iemand enig idee wat te doen?

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

 

Heb je dit probleem ook als je film per film samenvoegt?

 

Bv. A+B = C, dan C plakken aan D, enz. Dan heb je een idee waar de limiet zit als dat het probleem is.

 

 

Misschien helpt updaten naar de meest recente versie van playmemories ook...?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

 

Heb je dit probleem ook als je film per film samenvoegt?

 

Bv. A+B = C, dan C plakken aan D, enz. Dan heb je een idee waar de limiet zit als dat het probleem is.

 

 

Misschien helpt updaten naar de meest recente versie van playmemories ook...?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Portmixus, dank! Hoewel de melding de indruk gaf dat het samenvoegen niet mogelijk was vanwege de totale bestandsgrootte, had het te maken met het aantal losse, samen te voegen bestanden. Dat waren er in dit geval zo'n 600. Ik heb het nu in twee etappes gedaan, dus eerst ongeveer de eerste 250 opnames samengevoegd en daarna de rest aan het inmiddels samengestelde bestand toegevoegd. Dat werkt, ik denk daarom dat het maximale, in één keer samen te voegen aantal opnames rond de 500 zal liggen. Blijft toch vreemd dat dat nergens wordt aangegeven, ook niet in de helpsectie van PlayMemoriesHome.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Goed dat het heeft gewerkt :laughing:

 

Maar ik denk als het aangegeven zou staan zouden mensen zeggen "wie plakt nu 500 filmpjes aan elkaar?" :laughing: 

 

Bedankt om te laten weten!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Toch kom je, zeker als je een exotische reis maakt, makkelijk aan dat aantal. Mijn vrouw heeft zo'n 800 foto's gemaakt, ik ruim 500 video opnames van gemiddeld 10 seconden. Die zouden m.i. wel op de normale manier aan elkaar geplakt moeten kunnen worden...

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Je kunt 267 filmpjes ook niet samenvoegen.

Als 250 wel gaat, ligt de grens blijkbaar tussen de 250 en 267 films.

Het lijkt mij voor de programma maker een kleine moeite om dit iets groter te definieren: bijvoorbeeld op 1000 filmpjes.