annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verschil tussen de CX 450 en de CX 625 handycam van Sony

profile.country.NL.title
sonywd
Nieuw

Verschil tussen de CX 450 en de CX 625 handycam van Sony

Hallo ik ben zoekende Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is tussen de CX 450 en de CX625 Handycam® met Exmor R®-CMOS-sensor 

Welke is beter?.

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Welkom bij de Community,

 

Als je hier in het overzicht van het huidige assortiment camcorders beide modellen aanvinkt en op "Nu vergelijken" klikt, kun je in één oogopslag de belangstrijkste specificaties met elkaar vergelijken.

 

Je zult zien dat ze op de meeste punten identiek zijn, maar verschillen voor wat betreft prijs, lenstype, multi-interfaceschoen ja/nee, afmeting & gewicht.

 

Op desbetreffende productpagina's vind je ook meer informatie: CX625 en de CX450 

 

Op deze handige accessory system chart zie je ook dat de CX625 (dankzij de interfaceschoen) beter uit te breiden is met accessoires, met name externe microfoons.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

 

Arthur

 

profile.country.NL.title
sonywd
Nieuw

Goedendag!

Wat is dan het verschil in lens en waarom is de camera dan groter en dus
zwaarder. Wat is nu het precieze voordeel van de 625 tov de 450?

Creatieve groet,
Wilma [persoonlijke gegevens verwijderd]

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Wilma,

 

Afgaande op de informatie op de productpagina's lijken de lenzen inderdaad vrij veel op elkaar, maar ik ben geen expert op het gebied van lenzen. Als ik zelf tussen deze modellen een keuze zou moeten maken, zou ik me voornamelijk afvragen of ik in de toekomst gebruik zou willen maken van accessoires als externe microfoons voor betere geluidsopnames.

 

Misschien kun je op zoek gaan naar een winkel waar je ze met elkaar kunt vergelijken.

 

Groet, 

Arthur