Deel jouw ervaring!
I just received my new action cam with GPS geotagging before going on a skiing holiday. Much to my surprise it doesn't recognise nor read the SD card supplied with it (from the online Sony store). Without SD card it seems not to be capable to do anything. Is there any support from Sony here?
Welkom,
Welkom bij Sony Forum.
Dit is een Nederlandstalig forum dus in het Nederlands schrijven wordt aangeraden, zodat de andere gebruikers makkelijker kunnen helpen.
Schrijft u liever in het Engels, dan kunt u het Engelstalige forum vinden, door boven aan het scherm de Nederlandse vlag te veranderen door eenmaal op te klkken en de Britse vlag te kiezen uit het menu.
met vriendelijke groet,
Welcome to Sony Forum!
This is a Dutch language forum so it is prefered you post in Dutch, so the forum users can help you more easily.
If you prefer to write in English, please find the UK forum by clicking on the Dutch flag on top of the screen and choose the British flag from the menu.
Kind Regards,
73's
Gisteren heb ik tevergeefs een atb-tourtocht willen opnemen. Het schermpje van mijn Sony HDR-AS30V knippert steeds bij elke handeling. Na het bevestigen van "MOVIE" knipperen naast de diverse symbolen vooral "MEDIA" ..?
Ook het formateren van mijn geheugenkaart lukt niet meer. Bij SETUP kom ik wel tot FORMT, maar na bevestigen gebeurt verder niets? De batterij is helemaal volgeladen want dat lukt wel.
Wie kent de oplossing voor dit probleem..?
Wat mijzelf met een dergelijke action cam overkomen is, is dat de geheugenkaart er verkeerd om inzat. Helaas past het allebei de kanten op. Misschien waard om even te proberen?
Hallo Amfion, bedankt in elk geval voor jouw reactie.
Ik heb onmiddellijk de geheugenkaart een aantal keren weer omgedraaid en terug.
Maar het knipperen blijft aanwezig. Niet alleen bij MOVIE maar ook bij PHOTO en andere mogelijke acties.
Ook het formateren van de geheugenkaaart in de camera lukt niet meer.
Ik kom via SETUP tot FORMT, maar na een ENTER gebeurt verder niets...!
Ab
Ter verdere informatie betreft het constant knipperen en dus niet meer werken van mijn Action Cam Sony HDR-AS30V:
Woensdag 6 december 2017 na de atb tocht en nadat ik merkte dat de Actioncam geen beelden had opgenomen, heb ik onmiddellijk een contactverzoek gemaild naar de Klantenondersteuningsteam van Sony t.w.:
customersupport.nl@eu.sony.com
Hierop heb ik antwoord gekregen met een CASE ID nummer en verder zegt het email van Sony dat een van hun specialisten zo spoedig mogelijk hierover contact zal opnemen.
Het is nu maar even afwachten verder. Ik houd jullie op de hoogte..!
Ah, ben benieuwd wat daar uit komt.