annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

4K video sony AX53

profile.country.BE.title
ROOSAD
Ontdekker

4K video sony AX53

de AX 53 camcorder kan 4 K video opnemen. Het bewerken met final cut pro x in 4 K is mogelijk.

Hoe verloopt de export verder naar een 4 K TV van bv Sony ? Zijn er beperkingen ivm codec of dergeljke meer?

 

 

< Onderwerp aangepast: van AX 54 naar AX53 >

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Roos, 

 

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar in de vragen en antwoorden op de ondersteuningspagina vind je ook enkele hulpartikelen over het exporteren

 

En hier in de helpgids vind je informatie over het aansluiten op een HD-TV.

 

Hier vond ik ook nog een artikel over montagesoftware voor 4K-/HD-video's, maar wellicht had je die zelf ook al gezien.

 

Je kunt ook altijd contact opnemen met de technische ondersteuning via dit contactformulier.

 

Succes ermee!

 

Arthur

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er zijn weinig codecs die met 4K overweg kunnen zodra je een final bestand gaat maken. 
Ik raad aan om de HEVC codec (H265) te gebruiken.

profile.country.NL.title
Yanky-Doodle
Nieuw

Opnamen met de FDR-AX1  en met de FDR-AX53 kunnen prima gemonteerd worden met Pinnacle 21 Ultimate.

Ook Premiere van Adobe werkt prima. Na exporteren in de extentie naar keuze ( mpg, mp4 enz ) zijn de beelden perfect af te spelen op een hd tv via een mediaplayer (in mijn geval HiMedia) Heb je geexporteerd in 4K (mp4) dan kan je dit alleen afspelen op een 4K tv. Heb je geen 4K tv, dan zet HiMedia de beelden automatisch om naar HD.

De Beelden lopen dan perfect vloeiend. Uiteraard kun je beelden ook direct afspelen via usb, ook dan zijn de beelden op de tv perfect.  Wil je beelden afspelen op een 4K monitor 6o fps dan kun je dit het beste afspelen met ondersteuning van SVP 4. Deze stelt je beelden af op je monitor tijdens afspelen met MPC 32 bit.