annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Handycam en bluetooth microfoon?

profile.country.BE.title
KarelPepko
Nieuw

Handycam en bluetooth microfoon?

Hoi,

 

Ik zoek naar een handycam met draadloze (bluetooth) microfoon voor het opnemen van yoga-sessies.

Op mijn werk hebben we goeie ervaringen met de Sony HDR-CX730 handycam en de ECM-HW2(R) microfoon-set.

Deze zijn wel al enkele jaren oud en vind ik niet meer te koop terug. Zijn hiervoor nieuwere alternatieven beschikbaar?

 

 

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Karel,

 

Van wat ik kan zien in het overzicht hebben alle huidige camcorders een ingebouwde zoommicrofoon. Je kunt ze hier bekijken. Je kunt ook de specificaties van modellen met elkaar vergelijken door minimaal 2 modellen aan te vinken. 

 

In dit handige overzicht vind je alle camcorder accessoires, er worden ook verschillende microfoons getoond rechtsbovenin. Als je er op klikt zie je in principe vanzelf met welke camcorders die microfoons compatible zijn. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan! 

 

Groet, 

Arthur

Ik heb dezelfde vraag.

ik moet lessen filmen in de klas en net een zogenaamde zoommicrofion hoor ik de dialoog tussen 2 leerlingen achter in de klas harder dan de leerdialoog tussen docent en leerling voor in de klas waardoor de opnames waardeloos worden. Was blij met de ECM-AW 3 die ik had geleend.  Wilde er zelf 1 kopen maar helaas niet meer te vinden. Ook de ECM-AW 4 moet ik uit t buitenland laten komen wat me te lang duurt. 

WAT is een alternatief als een zoommicrofoon dat niet is?

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Mr. Kwakkestein,

Welkom op het forum.

Hopelijk heeft iemand op het forum hier ervaring mee en kan diegene je een geschikt alternatief aanraden.

Met vriendelijke groet,

 

 

 

 

Amal_S
Anonymous
Niet van toepassing

Heeft dit probleem bij jullie op school ook betrekking op een Sony HDR-CX730 handycam of op een ander model?