annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tmr-rf895r laad niet meer op

profile.country.NL.title
ho2281
Nieuw

tmr-rf895r laad niet meer op

de garantietermijn is 6 maanden verlopen. echter is het oplaadstation defect, Koptelefoon laad niet meer op. Indicator brandt niet meer.

De winkel zelf neemt het product niet in voor reparatie en kan mij ook geen oplossing aanbieden. men beroept zicht zich op de garantietermijn die verstreken is.

Ik mag toch van Sony verwachten dat een product ook buiten garantietermijn van 2 jaar werkt om te kunnen gebruiken?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meestal is de stroomadapter defect.

Contact Sony 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ho2281
Nieuw

Dank voor de reactie. Kunnen jullie mij een nieuw sturen, of waar kan ik dit aanvragen? 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@ho2281 

lees dit even en neem dit mee naar de verkopende winkel;

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

En

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-...

google ook maar eens op Europese regels rondom garantie en productaansprakelijkheid

Grt en succes

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je zal op een of andere manier moeten vaststellen ofdat daadwerkelijk de stroomadapter defect is of dat het aan de oplaadbare batterijen ligt, meten is weten.

De POWER/GREEN-indicator knippert groen
– Er wordt geen of een zwak signaal ontvangen. Start het afspelen van de A/V-component of verhoog het volumeniveau op de aangesloten A/V-component binnen het bereik waar het geluid niet vervormd wordt.
Doet u dit niet, dan wordt de zendeenheid uitgeschakeld. Als er gedurende ongeveer 4 minuten geen of een zwak signaal wordt ontvangen, wordt de zendeenheid automatisch uitgeschakeld.
De batterij kan niet worden opgeladen/de CHARGE/REDindicator knippert rood of licht niet rood op
– Controleer of de linker- en rechterkant van de hoofdtelefoon en de zendeenheid overeenstemmen en plaats de hoofdtelefoon correct op de zendeenheid.
– Plaats de bijgeleverde oplaadbare nikkelmetaalhydridebatterij. Het is niet mogelijk om droge batterijen en andere dan de bijgeleverde oplaadbare batterij op te laden.
– Als de CHARGE/RED-indicator niet rood oplicht, zelfs als u de hoofdtelefoon op de zendeenheid geplaatst hebt en even hebt gewacht, is het mogelijk dat u de batterij moet vervangen. U kunt de bijgeleverde oplaadbare batterij BP-HP800-11 bestellen bij de winkel waar u de hoofdtelefoon hebt gekocht of bij de dichtstbijzijnde Sony-dealer.
– Het opladen lukt mogelijk niet als er stof zit op de contactpin van de zendeenheid en het contactpunt van de hoofdtelefoon. Veeg deze schoon met een wattenstaafje enz.

Link 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!