annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ziggo app niet aanwezig in google playstore op Bravia oled tv KD-55AF9

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ziggo app niet aanwezig in google playstore op Bravia oled tv KD-55AF9

Deze tv gekocht vanwege android en met de gedachte dan gemakkelijk tv te kunnen kijken op de slaapkamer met de ziggo app maar die is in google playstore niet te vinden omdar er diverse apps door sony geblokkeerd zijn .

Ook diverse andere legale apps ,zoals opera ,chrome.edge enz. , zijn hier niet te vinden ,zeer teleurstellend .

Ik neem aan dat dit voor meer tv's van sony geld dus sony blokkeerd legale apps ,in mijn ogen gewoon misdadig .

23 ANTWOORDEN 23
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikeyik had het al door je kritische noot niet voor mij bedoeld was dus geen probleem. Ik dacht misschien ook een andere oplossing je kan de app ook via usb side loaden ik denk als je zoekt ok google ziggo go tv apk. Dat je hem vind als losse download in plaats van uit de playstore. Hopelijk is dit misschien een idee voor je.

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

deze heb ik geprobeerd om via de usb aansluiting van de tv erop te krijgen maar is helaas ook niet gelukt .

 

com.ziggo.tv_4.25.13-180_minAPI21(arm64-v8a,armeabi-v7a,x86,x86_64)(nodpi)_apkmirror.com

 

deze werd op de tv niet eens aangegeven als file die op de usb stick aanwezig was , de file was compleet onzichtbaar .

helaas pindakaas .

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikeydat is balen zeg heb je de te al terug gezet naar fabrieks instellingen? Soms en alles opnieuw invoeren soms wil dat ook wel is helpen. Anders inderdaad casten met de telefoon of tablet. Anders weet ik het zo ook even niet. je hebt alle opties geprobeerd. Ik wou ik het ook wist wat het kan zijn. Dat hij je app niet vindt

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ja, ik heb deze tv al teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat ik eerst het probleem had dat meerdere mensen hadden ,dat hij aangaf niet verbonden te zijn met internet .

misschien komt er ooit nog 'n update die deze bugs verhelpt , hopelijk .🙏

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikey ik wil je toch even een klein tip geven om ik begrijp dat je het android gedeelte wil gebruiken. Ik zou voor een nvidia shield tv sparen. Is zeg maar zo'n android kastje kost wel wat maar dan heb je ook wat en daar werkt alles wel gewoon fatsoenlijk en ook goede updates zonder problemen. Dit is reden waarom ik het smart gedeelte van tv eigen niet gebruik. Sony moet eigenlijk ons laten weten hoe je het terug kunt zetten naar originele firmwire. Ik had bijvoorbeeld android 7. Al had ik dat uiteraard ook geweten met die problemen had ik hem nooit geüpdatet. 

profile.country.NL.title
rvgeerlig
Ontdekker

Heb ik ook. Belachelijk!

profile.country.NL.title
rvgeerlig
Ontdekker

niet waar

profile.country.NL.title
rvgeerlig
Ontdekker

iet waar: This application Ziggo go is not available on this device

profile.country.NL.title
rvgeerlig
Ontdekker

sony moet af van deze afspraak

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Waarom 4 onduidelijke berichten? Wat wilt u precies weten?

Ziggo Go werkt hier anders prima op de Sony TV, je moet wel op het Internet van Ziggo zitten.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________