annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Streaming sonyXR-48A90K naar phonak hoorapparaat

profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

Streaming sonyXR-48A90K naar phonak hoorapparaat

Ik worstel al mnd.met het probleem dat de streaming van tv geluid naar mijn hoorapparaat via de phonak tv connector niet werkt.

TV: sonyXR-48A90K met optische aansluiting.

Verbinding opt.aansl tv met connector werkt, lampje brandt groen, signaal verbonden hoor ik in het hoorapparaat, in de phonak app zie ik de verbinding :tv connector+ mic groen, dus werkt ook.

EN TOCH...IK ONTVANG GEEN GELUID!

Audicien heeft de oplossing niet! Wie wel??

Help.....

26 ANTWOORDEN 26
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Als je een optische Toslink-kabel hebt aangesloten op de TV, is het mogelijk dat het audiosignaal in Dolby- of DTS-indeling wordt uitgezonden. Deze worden niet ondersteund door de Phonak TV Connector.

De TV Connector kan het geluid in mono of stereo ontvangen en uitzenden. Zorg dat er geen Dolby digital of DTS-geluidsinstellingen worden gebruikt op de tv of het audioapparaat.

Indien dit het geval is, wijzigt u het geluidssignaal naar stereo (PCM) in het menu voor geluidsinstellingen van de tv.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

Dank je wel.

Ik heb op de tv geluidmodus op standaard gezet, stond op dolby audio.

Met de ziggo afstandsbediening instellingen dolby audio op uitgeschakeld en ook een keer op multichannel PCM.

(Geluid wordt dan een stuk zachter en volume moet een end omhoog) 

Geen van deze instellingen geeft geluid naar mijn hoorapparaat terwijl ook nu weer de app TV connector+mic aangeeft en ik ook een geluidssignaal in phonak hoor.

Ik heb ook al gekeken of bluetooth aan staat.

profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

Ter aanvulling.

Als ik de opt.aansluiting van de ziggo next gebruik krijg ik wel het geluid in de hoortoestellen, maar erg hinderlijk is dat ik ook het geluid uit de tv speakers hoor en die twee lopen niet synchroon!, tv loopt "achter"

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is de instelling van de Pass Through Modus?

Op welke HDMI-poort is de Ziggo box aangesloten?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

 Thanks!

Pass through modus?, ben ik niet tegengekomen bij de instellingen van ziggo box en sony tv?

De ziggobox is aangesloten op HDMI 4

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is te vinden op de A90k onder Instellingen - Weergave en Geluid - Audio uitgang.

De Ziggo box is gelukkig niet op de eARC aangesloten zoals vele wel doen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

De instelling gevonden, staat op uit, kan ook op auto, maar maakte geen verschil.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zet deze instelling op "Auto" en start de A90k d.m.v. een "Powerreset" (groene toets ingedrukt houden) opnieuw op.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
anvandelest
Lid

Dank je wel.

Ik ga het morgen proberen, je hoort van mij!