annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ziggo app niet aanwezig in google playstore op Bravia oled tv KD-55AF9

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ziggo app niet aanwezig in google playstore op Bravia oled tv KD-55AF9

Deze tv gekocht vanwege android en met de gedachte dan gemakkelijk tv te kunnen kijken op de slaapkamer met de ziggo app maar die is in google playstore niet te vinden omdar er diverse apps door sony geblokkeerd zijn .

Ook diverse andere legale apps ,zoals opera ,chrome.edge enz. , zijn hier niet te vinden ,zeer teleurstellend .

Ik neem aan dat dit voor meer tv's van sony geld dus sony blokkeerd legale apps ,in mijn ogen gewoon misdadig .

23 ANTWOORDEN 23
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikeyje kunt de ziggo app gewoon downloaden. Maar onder Android tv heet hij anders namelijk ziggo go tv. Ipv ziggo go voor je telefoon. Hopelijk kun je hier wat mee.

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

dat wist ik al maar die wil ook niet werken , ik krijg dan steeds de melding : Helaas , de video kan op dit moment niet worden afgespeeld .

Mijn internet wordt aangegeven op de tv als verbonden , ik kan ook via de sony browser www.ziggogo.tv/nl gewoon openen maar programma's bekijken lukt steeds maar niet .

Deze tv is gewoon een grote frustratie aan het worden voor mij , gekocht met het idee lekker simpel alles van ziggo te kunnen bekijken maar door allerlei onnodige kunstgrepen van sony tot op heden onmogelijk gebleken ,zo jammer .

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

en dit nutteloze bericht kreeg ik van sony support:

 

Bedankt voor uw reactie naar Sony support.

Graag willen wij u informeren dat het inderdaad klopt dat niet alle apps beschikbaar zijn op uw TV die eventueel wel beschikbaar zijn op uw smartphone.

Helaas is er geen mogelijkheid om deze alsnog op uw TV te downloaden, u kan alleen apps downloaden via de playstore.

Eventueel kan u wel casten naar uw TV.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

 

ja,daar koop je 'n tv voor ,zogenaamd met alles erop en er aan ,om te gaan casten .😠

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Shrikey  schreef:

Deze tv gekocht vanwege android en met de gedachte dan gemakkelijk tv te kunnen kijken op de slaapkamer met de ziggo app maar die is in google playstore niet te vinden omdar er diverse apps door sony geblokkeerd zijn .

Ook diverse andere legale apps ,zoals opera ,chrome.edge enz. , zijn hier niet te vinden ,zeer teleurstellend .

Ik neem aan dat dit voor meer tv's van sony geld dus sony blokkeerd legale apps ,in mijn ogen gewoon misdadig .


Sony blokkeerd de applicatie's en dat is in jouw ogen misdadig, denk eerder aan dommigheid of onwetendheid van je. Met de applicatie's uit de Google TV Playstore heeft Sony helemaal niks te maken.

 

Sony blokkeerd helemaal niks, op iedere Sony Android TV kan je zowel legale applicatie's uit de Google TV Playstore installeren als illegale applicatie's (Sideloaden) installeren.

 

De Ziggo GO TV applicatie is gewoon beschikbaar in de Google TV Playstore te vinden en te installeren op iedere Sony Android TV.

Om een applicatie uit de Google TV Playstore dien je een account te hebben en ingelogd te zijn.

 

Om gebruik te maken van de Ziggo GO TV applicatie heb je een account nodig van Ziggo om daarmee in te loggen. Ook heb je internet van Ziggo nodig, internet via een andere provider wordt door Ziggo geblokkerd voor Android TV's.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ten 1e : iemand van dommigheid of onwetenheid beschuldigen zegt meer over jou dan over mij .

volgens mij heb ik nog steeds recht op 'n eigen mening .

Ten 2e :ik heb van zowel ziggo als google playstore 'n account .

ten 3e : heeft sony zelf toegegeven , na contact via mail , dat sommige apps wel degelijk niet beschikbaar zijn .

ten 4e : dat sony niets te maken heeft met apps uit de playstore is niet echt nieuws voor mij .

 

jij zegt : De Ziggo GO TV applicatie is gewoon beschikbaar in de Google TV Playstore te vinden en te installeren op iedere Sony Android TV.

 

nou,bij mij op deze tv dus mooi niet ......

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikey was het inderdaad maar simpel met Sony. zelf gebruik ik dat smartgedeelte niet om ik een nvidia shield tv hebt werkt vele malen sneller dan dat gedeelte bij smart gedeelte bij Sony. maar is inderdaad wel vreemd dat jij het niet kunt vinden ik kan hem gewoon op tv zelf installeren en op mijn nvidia shield. ik snap inderdaad dat je er een soort van baalt je de tv gekocht hebt zelf heb ik arc problemen sinds oreo update als ik mijn soundbar aansluit via arc met optiche kabel werkt het prima. p.s. dit is maar een voorbeeld

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ik zal hier 'n foto posten van de tv als ik op de ziggo app zoek zodat voor sommigen duidelijk wordt dat ik het niet verzin ofzo .

Bedankt voor de wel leuke reactie , ik krijg ook andere reacties van mensen die mij beoordelen zonder mij te kennen .

dit krijg ik te zien als ik op ziggo zoekdit krijg ik te zien als ik op ziggo zoekdit gebeurt er als ik via ziggo go probeer tv te kijkendit gebeurt er als ik via ziggo go probeer tv te kijken

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Shrikeyik zeg ook niet dat je het verzint ik zie nu wat je misschien verkeerd doet met zoeken. heb je ook geprobeerd onder ziggo go tv? te zoeken volledige naam zeg maar ben eigenlijk benieuwd wat er dan gebeurd.

profile.country.NL.title
Shrikey
Lid

ja, heb ik ook al geprobeerd , werkt helaas ook niet .

Trouwens , de kritische noot was niet voor jou bedoeld om ff duidelijk te zijn .

Ik ga nu maar casten vanaf mijn tablet of smartphone , dat werkt wel maar dan moet ik wel iedere keer mijn tablet of smartphone mee naar boven nemen en dat was eigenlijk niet de bedoeling , maar ja , beter dan niets .