annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

XR-65x90L : stopt Sony BE met security updates na maart 2027

profile.country.BE.title
Dirk.M
Ontdekker

XR-65x90L : stopt Sony BE met security updates na maart 2027

Ik overweeg om een 65" XR90L aan te kopen. Mijn bezorgdheid betreft continuïteit qua updates van firmware en security.

De XR-65X90L werd geïntroduceerd in 2023 maar wordt nog steeds verkocht. Op de Sony UK site wordt echter gemeld dat voor dit model de security updates stoppen op 14.3.2027. Zie https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00304000

Bijkomend en best verrassend is ook dat de Sony UK klanten voor dit type een gratis verlengde fabrieksgarantie van vijf jaar krijgen, dus tot 2030:

"I dropped the Sony Online Store a support message via the webform. I've received an email back with a nice PDF attachment confirming the dates of my support contract and confirming:
Start: 29-05-2025
Expiry: 29-05-2030”

Unquote

Mijn vragen:

- Wat is de positie van Sony BV (België en Nederland) qua security + firmware updates op dit model? Graag een duidelijk engagement qua duurtijd.

- Wat is de positie van Sony BV over de toepassing van een identieke extended 5yr warranty bij aankoop bij een Sony BV erkende dealer?

Dank

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begrijp eerlijk gezegd niet het lijstje in de bovenstaande link.

Volgens de Sony planning:

Binnenkort (23-07-2025) komt de volgende update online voor de gehele Valhala line (vanaf 2021 tot heden) serie.

Begin volgende maand komt er ook nog zelfs een update online voor de gehele Uroboros line (2020) serie.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!