annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid na gebruik van Samsung Soundbar via google cast

profile.country.BE.title
SBiebaut
Nieuw

Geen geluid na gebruik van Samsung Soundbar via google cast

Ik heb een Sony Bravia XR-55A95L met daaraan gekoppeld een Samsung Q-series HW-Q990D sound system.

Alles werkt over algemeen naar behoren.

Echter:

wanneer ik mijn spotify muziek van mijn GSM, direct cast naar het geluidsysteem dat gekoppeld is aan de TV (en dus - indien de TV zou aanstaan - wordt het geluid van de TV genegeerd door mijn soundsystem), en daarna de televisie wil gebruiken geeft de TV geen geluid. Nu, een voor de hand liggende conclusie zou zijn dat mijn soundsystem nog steeds gelinkt is met mijn GSM, en nog steeds de TV negeerd.

Dit is niet het geval door 2 redenen:

1) stel dat ik een film kijk op de TV, en tijdens die film het geluidsysteem gebruik voor mijn spotify, dan gaat het geluid van de film weg, en hoor ik de muziek van mijn spotify. Van zodra ik het volume van de TV verhoog is de muziek weg, en speelt het geluid van de film weer

2) wanneer het geluid van de TV niet langer aanwezig is, heb ik al geprobeerd om de Samsung Soundsystem los te koppelen. Dit lost echter niets op, de TV blijft muisstil.

Het probleem lost zichzelf op na 5 minuten, en ik heb weer geluid. dit is echter niet de bedoeling, en iets werkt niet naar behoren.

Zodoende mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat die paar minuten dat mijn TV geen geluid heeft opgelost geraakt.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb het idee dat het stilte probleem in de soundbar ligt.

Welke bron is er nog geselecteerd van de soundbar in de 5 minuten stilte?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!