Deel jouw ervaring!
Ik ben onlangs verhuisd en overgestapt van Ziggo naar KPN.
ik heb wel WiFi maar geen internettoegang.
Ik heb inmiddels gezien dat ik IPv6 naar IPv4 moet veranderen, weet alleen niet hoe.
Weet iemand waar ik dit kan veranderen?
groet,
Jennie
We hebben nog steeds geen glazenbol ter beschikking.
Met welke type Sony Android TV heb je problemen om via wifi kontakt te maken met internet?
73's
Ik heb een Sony bravo’s KD-55XF8505.
Hoi @jevanze99
Kan goed zijn dat het niet IPv6 ligt, tenzij je dit zo op je router hebt ingesteld.
Evengoed kan het te maken hebben de met de radiofrequentie waar je Wi-Fi netwerk op zit. Probeer eens een radio band te selecteren onder de 11 bij de instellingen van je router (experiabox).
ik heb gebeld met KPN en zij zeggen dat de frequentie onder de 11 is.
hoe kan ik het zelf checken? Kan ik het met me laptop checken misschien?
groet
jennie
Het is een bekend probleem (wel wifi/geen internet), waarschijnlijk staat de interne klok niet goed van de XF8505.
Is de firmware van de XF8505 up-to-date?
Heb je het topic van de bovenstaande tip al doorgelezen?
suc6 ermee,
73's
@jevanze99 Jennie, hier kun je lezen hoe je de Wifi van KPN kunt aanpassen;
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems.htm