annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update voor Oreo

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Update voor Oreo

Hallo allemaal,

 

ik heb een vraagje over Oreo ik had begrepen dat er dat er een update aan komt voor oreo voor v6.6520.
die update is ook om bijvoorbeeld om apps beter af te kunnen sluiten had begrepen van medewerker van sony.

die zou deze week komen maar ik heb zelf nog niks ontvangen is deze al los te downloaden is voor USB-stick en weet iemand wanneer die eventueel nog uit komt ? ik heb zelf de kd-49xg8196.

alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia geen probleem. nu heb ik gelijk nog een een vraagje sinds ik de update oreo heb geïnstalleerd kan ik sony select niet verwijderen die banner. kan wel verwijderen maar als ik bijvoorbeeld tv opnieuw opstart komt hij weer terug is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen heb al veel reset uitgevoerd en force stop ook na herstart tv komt hij dan terug. is dit een bug in oreo of weet jij nog een andere oplossing ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begrijp niet dat een Sony medewerker publiekelijk een uitspraak kan doen over een mogelijke datum voor een update. Er zal binnenkort wel een update aankomen.

 

Een eventuele update is te vinden op de ondersteunings pagina van de XG8196, zo ook hier in de Sony Community.

Na enige tijd (week of 2 a 3) wordt de update als er geen problemen voordoen pas aan de desbetreffende toestellen aangeboden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia bedankt voor de reactie

Ik heb hem wel kunnen updaten dus is dan wel appart dat ik op mijn tv oreo heb nu heb ik hem wel zoals beschreven via usb geïnstalleerd ook voor mijn type tv dat is allemaal prima gegaan. Maar man van winkel waar ik gekocht heb die vertelde mij dat de update er echt aan komt die had het weer van hogere hand gehoord van Sony 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, dacht dat de XG8196 ook in de ATV3 line zat, blijkbaar is dit nog ATV2 waar al diverse updates beschikbaar gesteld zijn. Helaas zijn er de laatste tijd kleine probleempje met de updates waardoor de updates alleen via de ondersteunings pagina van het toestel nog beschikbaar zijn.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia geen probleem. nu heb ik gelijk nog een een vraagje sinds ik de update oreo heb geïnstalleerd kan ik sony select niet verwijderen die banner. kan wel verwijderen maar als ik bijvoorbeeld tv opnieuw opstart komt hij weer terug is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen heb al veel reset uitgevoerd en force stop ook na herstart tv komt hij dan terug. is dit een bug in oreo of weet jij nog een andere oplossing ?