annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

televisie

profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

televisie

Krijg bij het opstarten en uitzetten van de televisie  de volgende melding : Geen signaal,controleer de externe ingangn of selecteer een andere ingang met de knop : INPUT, hoe kan ik dit oplossen ?

Ik kan wel na foutmelding gewoon weer televisie kijken. Maar er moet toch iets niet juist zijn.

Wat word bedoelt met de knop INPUT.   mvg Jac

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@JacBindels  schreef:

Hallo,

 

.......................... Sinds ik de nieuwe Tv heb krijg ik de melding van geen signaal. Ook eerder al test gedaan als ik de mediabox iest later start,maar geen resultaat. Groet Jac


Het is logisch als de XG8096 eerder wordt aangezet als de mediabox, er staat dan ook geen signaal op de HDMI-ingang. Wat gebeurd er als de mediabox als eerste wordt aangezet.

 

Helaas geef je nog steeds geen antwoord op de vraag welke HDMI-ingang deze melding geeft en ook niet op welke HDMI-poort de mediabox is aangesloten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

Hallo, eindelijk denk ik dat het werkt,krijg melding niet meer.Ik heb de mediabox  eens uitgezet en even gewacht en opnieuw opgestart, Wat nou precies dan de oorzaak was weet ik niet. TV en mediabox heb ik gelijk opgestart. Sorry , maar na lang zoeken en testen eindelijk resultaat. Bedankt voor de ondersteuning. Groet Jac

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat je heb opgelost door de mediabox aan/uit te zetten, met het resultaat dat de melding verdwenen is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!