Deel jouw ervaring!
Krijg bij het opstarten en uitzetten van de televisie de volgende melding : Geen signaal,controleer de externe ingangn of selecteer een andere ingang met de knop : INPUT, hoe kan ik dit oplossen ?
Ik kan wel na foutmelding gewoon weer televisie kijken. Maar er moet toch iets niet juist zijn.
Wat word bedoelt met de knop INPUT. mvg Jac
@JacBindels schreef:
Hallo,
.......................... Sinds ik de nieuwe Tv heb krijg ik de melding van geen signaal. Ook eerder al test gedaan als ik de mediabox iest later start,maar geen resultaat. Groet Jac
Het is logisch als de XG8096 eerder wordt aangezet als de mediabox, er staat dan ook geen signaal op de HDMI-ingang. Wat gebeurd er als de mediabox als eerste wordt aangezet.
Helaas geef je nog steeds geen antwoord op de vraag welke HDMI-ingang deze melding geeft en ook niet op welke HDMI-poort de mediabox is aangesloten.
73's
Hallo, eindelijk denk ik dat het werkt,krijg melding niet meer.Ik heb de mediabox eens uitgezet en even gewacht en opnieuw opgestart, Wat nou precies dan de oorzaak was weet ik niet. TV en mediabox heb ik gelijk opgestart. Sorry , maar na lang zoeken en testen eindelijk resultaat. Bedankt voor de ondersteuning. Groet Jac
Mooi dat je heb opgelost door de mediabox aan/uit te zetten, met het resultaat dat de melding verdwenen is.
73's