annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony tv kdxg...

profile.country.BE.title
Lutroe
Nieuw

Sony tv kdxg...

Hallo, ik heb juist een android tv kd55xg en een reeks cijfers gekocht en ik krijg steeds het irritante bericht van ' tv is inactief en wordt uitgezet druk op een knop als u dit niet wil'. Is er iemand die weet hoe ik hier vanaf geraak? Zelfs al ben ik film aan het zien dan nog verschijnt dit bericht...😞😞😞

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Arie.H25
Ontdekker

Hier de uitkomst.

Ik moet de instellingen benaderen via het ingangen menu en daar kiezen voor  "streaming kanalen".

Daar krijg ik de tekst "Je  bronnen configureren".

Dan moet ik de optie stop kiezen.

Dan krijg ik een zoekscherm te zien en helemaal onderaan heb ik dan de optie instellingen.

 

Hierin kan de bij tab verbruik, de ECO modus worden uitgeschakeld.

 

Een aardige omweg maar via de tab "verbruik" als ik normaal tv zit te kijken kan er niets ingesteld worden.

 

De TV staat niet in winkelmodus...

 

Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik TV kijk via de mediabox next van Ziggo?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heeft niks met de Ziggo mediabox te maken, zonden eigenlijk van de AG8 om deze alleen als monitor en voor de streaming kanalen te gebruiken. Ja ik ben een voorstander van de CI+ module i.c.m. een HDD. Geeft meerdere voordelen, al is het alleen maar 1 afstandsbediening.

 

Om in het instellingen menu te komen:

Druk op de "Home toets" - Ga naar boven met de pijl omhoog - Ga naar rechts met de pijl naar rechts tot aan het tandwiel - Druk op de "Oke" toets.

 

Veelgestelde vragen over Android TV van Sony 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arie.H25
Ontdekker

Werkt Bij de AG8 toch weer anders.

Krijg als ik op de home toets druk het eerste scherm te zien.

Als ik naar beneden scrol vind ik de instellingen20191204_132216.jpg

 

 

 

 

20191204_132233.jpg