annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony select blijft zich her activeren na herstart tv sinds oreo, hebben hier meer mensen last van?

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

sony select blijft zich her activeren na herstart tv sinds oreo, hebben hier meer mensen last van?

ik heb een vraag over sony select onder oreo, sind ik oreo heb blijft de sony select banner zich her activeren als je hem heb afgesloten ik had gehoopt dat sony hier wat aan gedaan had met deze nieuwe update. nu heb ik hier wel een trucje voor om het via adb fastboot om te verwijderen maar waarom doet sony hier niks aan dit is best hinderlijk. ik hoop dat Sony hier is wat aan gaat doen !!!

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
S_janson
Lid

Hetzelfde probleem op een 65af8

ik moet eerlijk zeggen dat ik op mijn 65ag9 in de huiskamer er nog niet naar gekeken heb!

 

maar of de af8 krijg ik hem ook niet weg!

ook al van alles geprobeerd, gedwongen stoppen, maar er is geen optie voor meldingen uitzetten, hij komt gewoon altijd terug 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@S_janson  ik heb via een om weg het kunnen verwijderen met adb fastboot als je dat ook wil heb ik eventueel een link voor je hoe dat moet. laat het eventueel maar weten. ik weet niet hoe handig je bent maar je moet wel weten wat je doet. door dat adb fastboot heb ik nu geen last meer van sony select stel je zet ooit je tv weer terug naar fabrieks instellingen dan staat hij er wel weer gewoon daarna dat weer toepassen. best gek dat je her via een om weg moet verwijderen toch hier moet sony ook wat aan doen ik denk dit ook een bug is.