annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony select blijft zich her activeren na herstart tv sinds oreo, hebben hier meer mensen last van?

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

sony select blijft zich her activeren na herstart tv sinds oreo, hebben hier meer mensen last van?

ik heb een vraag over sony select onder oreo, sind ik oreo heb blijft de sony select banner zich her activeren als je hem heb afgesloten ik had gehoopt dat sony hier wat aan gedaan had met deze nieuwe update. nu heb ik hier wel een trucje voor om het via adb fastboot om te verwijderen maar waarom doet sony hier niks aan dit is best hinderlijk. ik hoop dat Sony hier is wat aan gaat doen !!!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@S_janson  ik heb via een om weg het kunnen verwijderen met adb fastboot als je dat ook wil heb ik eventueel een link voor je hoe dat moet. laat het eventueel maar weten. ik weet niet hoe handig je bent maar je moet wel weten wat je doet. door dat adb fastboot heb ik nu geen last meer van sony select stel je zet ooit je tv weer terug naar fabrieks instellingen dan staat hij er wel weer gewoon daarna dat weer toepassen. best gek dat je her via een om weg moet verwijderen toch hier moet sony ook wat aan doen ik denk dit ook een bug is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony Select is in apps uit te schakelen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  dankjewel voor je antwoord maar dat kan dus niet daar heb ik ook naar gekeken uiteraard. Ik kan hem bijvoorbeeld niet normaal verwijderen zeg maar uninstall. Dat lukt wel via adb fastboot. Dat trukje wat ik vertelde dus ik weet niet of je dit mogelijk is om naar hogere hand te zetten het lukt echt niet om hem volledig uit te schakelen en ik ben niet de enige ik heb op meerdere forums gezien mensen die er ook last van hebben. Dus ik hoor graag of dit mogelijk is. De reset heb ik ook uitgevoerd. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Weet niet welke andere forums je allemaal leest, blijkbaar hebben steeds nergens een oplossing voor.

 

Als je Sony Select "gedwongen stopt" in apps en je schakel de meldingen uit.

Ook is het mogelijk om Sony Select uit te verwijderen in het begin scherm door onderin "kanalen aanpassen" Sony Select uit te schakelen in het begin scherm, dan wordt Sony Select niet meer weergegeven in het startscherm.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia het is jammer dat ik hier geen filmpje kan plaatsen zo dat ik kan laten zien wat ik bedoel. Ik zie nergens in de app zelf namelijk dat je meldingen kunt uitschakelen anders had ik dat uiteraard gedaan en ook niet bij force stop staat ook nergens iets om meldingen uit te schakelen van de app ik lees dit op reddit forums en op Engelse Sony community https://amp.reddit.com/r/bravia/comments/cczrwf/cant_remove_sony_select_after_oreo_update/ hier een voorbeeld @pa3eia  alleen via mijn andere truk adb fastboot kan ik het wel uitschakelen 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Doe je het wel in Home - Instellingen - Apps, volgens mij niet?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat reddit thread is ook niet bijzonder duidelijk. 

 

Kun je aangeven of je de meldingen kunt stoppen in de instellingen? En of je Sony Select uit het startscherm krijgt? 
Of komt nadat je dit allemaal gedaan hebt, het nog steeds terug? 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

hoi @Vinc_E  nee Sony select baner blijft steeds terug komen na een herstart van de tv ook al met een eventueel force stop. reset van tv heb ik ook geprobeerd maar de banner blijft constant terug komen dus ik denk en vermoed dit een bug is in android oreo hopelijk wordt dat ook gefixt ik kan hem wel via adb fastboot uitschakelen ik weet niet of je daar wel is van gehoord ? dat trucje werkt ook maar toch zou toch niet nodig moeten zijn. en meldingen in app zijn ook niet uit te schakelen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik krijg opeens een ingeving!!!

 

Sony Select >>>>>>>>>>>>>>>>>> het is de info balk boven in het beeld.

 

 

pfffffffffffffffffffff, koekoek

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  bedankt voor je reactie. ja dat klopt en die blijft steeds terug komen als je hem hebt uit gezet via dat menu na een herstart van de tv ik blijf dat vreemd vinden dit is sinds de update naar oreo.