Deel jouw ervaring!
Mijn Sony Oled KD-55AF9 schakelt meerdere keren per week na een luid geluidssignaal spontaan uit.
Na enige minuten tot een kwartier wordt Android en dus de TV weer opnieuw opgestart.
Heeft iemand een remedie of ervaring met dit verschijnsel?
Op de ondersteunings pagina van de AF9 is veelgestelde vragen over Android TV te vinden met mogelijk de volgende oplossing: De tv gaat vanzelf aan of uit
suc6 ermee,
73's
Ik heb hetzelfde probleem.
Op advies van de winkel een hele goede hdmi switch gekocht om die poorten niet teveel te belasten en ik dacht eerst dat het hielp.
Maar nu word het steeds meer een ramp, s morgens niet willen opstarten , en dan plots geen geluid als je van tv overschakeld naar bv netflix,nlziet, dplay enz.
Dan maar weer resetten en dan doet het spul het weer,mijn interne geheugen word niet zwaar belast ,is voor 60% belast.
Qua beeldkwaliteit en geluid is deze tv perfect,maar heb ondertussen wel spijt.
Telkens deze problemen om dan telkens weer te resetten daar heb ik zolangzamerhand goed de balen van.
@HonyBo Ik zie dat je dus meerdere problemen hebt met je TV, dan moet je ‘m eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen;
Even een reactie op opmerking van HerelsTom.
Mijn TV is door mijn winkel naar een reparatieafdeling geweest die ook is goedgekeurd door Sony.
Die hebben de tv helemaal uitgelogd en ze konden zien dat mijn tv regelmatig vast was gelopen en gereset alleen ze konden niet zien wat de oorzaak van dit alles was.
Zoals eerder omschreven maak ik nu gebruik van slecht 1 hdmi poort. en dat bevalt prima.
Zonet zaten we te kijken naar een opgenomen opname via een humax en alles deed het prima.
Ik schakel over van naar de app van NLZiet en plotseling viel het geluid weg en deed het op geen enkele zender via nlziet.
Dan maar weer tv resetten en weer naar nlziet en ik had weer beeld en geluid.
Kortom hoe is dit mogelijk.
Eigenlijk is het probleem van Rogeri84 hetzelfde als de mijne nm ook spontaan uitschakelen en/of niet willen opstarten.
Mijn vraag aan Rogerri84 is of zijn probleem inmiddels is opgelost.
Ik heb de tv al eens eerder compleet naar de fabrieksinstelling gedaan en het geeft niets,