annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony maakt er een puinhoop van !!!!!!!!!!!!!

profile.country.NL.title
PeterPe
Lid

Sony maakt er een puinhoop van !!!!!!!!!!!!!

Een poos geleden maar eens contact gezocht met Sony aangezien mijn Netflix-Videoland-Zelfs YouTube er telkens uitgooit werden.

 

Een heel programma afgewerkt, ( zie mail hieronder en heel veel berichtjes van we gaan het z.s.m. oplossen. allemaal, en maak u zich geen zorgen. Weken later nog steeds geen bericht dus maar weer eens mailen, ja meneer zelfs de technische afdeling is er mee bezig we contacten u zo snel mogelijk !!

Nou het hele protocol afgewerkt maar werken ho maar !!!

 

Of ik even contact wil zoeken met het volgende hieronder !!🤔

 

Hartelijk dank voor uw reactie.

Daar wij alle probleemoplossende stappen hebben ondernomen, verwijzen wij u in dit geval door naar onze servicepartner die de reparaties voor Sony doet.

In dit geval kan ik als technische ondersteuning verder niks meer voor u  betekenen, daar ik en onze technische afdeling alle stappen hebben ondernomen om het probleem op te lossen.

U kunt op het aankoopbewijs zien wanneer de TV is gekocht en daar 2 jaar van rekenen.

Echter bepaald onze servicepartner wat binnen de garantie van die 2 jaar ligt(fysieke schade bijvoorbeeld valt daar buiten).

Als u dus langer dan 2 jaar uw TV heb zal www.mijnreparatie.nl u vertellen hoeveel dit zal gaan kosten.

Overigens nemen hen binnen 2 werkdagen contact met u op.

Het spijt me dat ik u geen beter nieuws heb kunnen brengen. Helaas kunnen wij u niet verder helpen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

Nou gedaan dus en wat denk je....Komt er iemand binnen die denkt dat ik geen internet had, en dit probleem dus ook niet kan oplossen.  Kosten zal ik maar even achterwegen laten hier !!

MAW: GEEF GEWOON EERLIJK TOE als er een fout in je tv's zit die niet opgelost kunnen worden houd mensen dan niet aan het lijntje en ga terug naar de tekentafel. Sterker nog die lui bellen Sony support rechtstreeks zelf !!!!

 

Zie hier de laatste mail,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Sony Support.

We vinden het vervelend dat uw TV buiten de garantie defect is geraakt, echter kunnen we verder niets meer voor u betekenen.

Het toestel is buiten de garantie voorwaarden stuk gegaan. Het kan voorkomen dat een TV buiten de garantieperiode of in de garantieperiode defect raakt.

Alle TV's van Sony worden uitvoerig getest en dienen aan strenge kwaliteitseisen te voldoen.

We kunnen u melden dat er geen sprake is van een zwak onderdeel in uw TV.

Uw toestel is nagekeken door onze service partner waar wij volledig op vertrouwen.

Zij zullen u een aanbod doen om uw toestel te repareren buiten de garantie voorwaarden.

Deze offerte wordt gebaseerd op een aantal factoren, waaronder hoe oud de TV is en hoe lang deze buiten de garantie is.

Tijdens de aanschaf van de TV bent u akkoord gegaan met de twee jaar fabrieksgarantie van Sony. Indien u zich wil verhalen op de levensduur van een product willen we u verzoeken om contact op te nemen met uw verkoper waar u het verkoopcontract mee heeft afgesloten.

De garantievoorwaarden kunt u hieronder nog eens doorlezen.

 

Toch wel benieuwd of meer mensen dit probleem hebben ??

 

 

Mij tip is, ga lekker over op Samsung dan heb je al dit gezeik niet !!!

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

WoW,  al bijna 3 jaar lang dit probleem 

Waarom dan zolang gewacht?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
PeterPe
Lid

Omdat ik dit inmiddels zelf opgelost heb. Maar dit best wel ff de wereld in kan !!!

Aangezien het probleem na 3 jaar nog niet opgelost is.

Leuk geprobeerd met dat oude bericht.......maar het is nog steeds een puinhoop dus !

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@PeterPe  schreef:

Omdat ik dit inmiddels zelf opgelost heb. Maar dit best wel ff de wereld in kan !!!

Aangezien het probleem na 3 jaar nog niet opgelost is.

Leuk geprobeerd met dat oude bericht.......maar het is nog steeds een puinhoop dus !


Super dat je het zelf opgelost heb.

 

Is het mogelijk om de oplossing te delen met eventueel andere Sony gebruikers met het zelfde probleem?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!