annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix op de Sony KD-55XE9305 klapt er tekens uit

profile.country.NL.title
PeterPe
Lid

Netflix op de Sony KD-55XE9305 klapt er tekens uit

Ik heb een nieuwe tv de Sony

 De ---->   KD-55XE9305

Nu klapt netflix er tekens uit, van alles al geprobeerd en zelfs met netfix contact gehad.

Volgens hun moet het aan bepaalde instellingen liggen op mijn tv !!

Heeft iemand hier ervarring mee of er een antwoord op zodat dit probleem verholpen kan worden ?

 

Mvg

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de zoekfunctie zijn er meer problemen, meestal ligt de oorzaak bij de gebruikte netwerkconfiguratie (bedraad/draadloos).

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
PeterPe
Lid

Zowel bedraad als draadloos niet weg te krijgen 

En nu ??

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

En nu?

 

Als je draadloos uitschakeld moet het toestel opnieuw worden opgestart.

 

Als eens de "power reset" uitgevoerd?

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Krijg je een foutmelding als Netflix stopt? 

Kun je aan het logbestand komen? Wellicht dat daar uit te vinden is waarom Netflix steeds ophoudt. 

profile.country.NL.title
jostiph56
Nieuw

Hoi Peter. 

 

Ik was benieuwd of jij al een oplossing had. Ik lijk bijna hetzelfde probleem te hebben. Net 45 minuten met Netflix gebeld, conclusie: je moet Sony maar even contacten....

profile.country.BE.title
Sea174
Ontdekker

Ik bezit sedert een aantal weken een Sony KD-65xe9305, en herken dit probleem voor een deel.

Soms kijk ik Netflix via de app op de X box one omdat de X box one Dolby Atmos als audio-formaat ondersteunt. De app via de Sony smart-tv doet dit niet.

Het gebeurt minimum 1 keer bij het afspelen van een film dat het beeld plots wegvalt, enkel zwart. De X box one en mijn AV receiver blijven daarbij ingeschakeld. Als ik op "resume" druk kan ik terug verder kijken. Zeer vreemd. Ik heb nog geen verder onderzoek hiernaar gedaan. Mijn netwerk (alles is bedraad aangesloten) is prima, hier kan het zeker niet aan gelegen zijn.

profile.country.NL.title
jostiph56
Nieuw

Bij mij is het probleem, soms als ik Netflix start via de app van de tv krijg ik zwart beeld. Dan werkt alleen de return knop op de afstandsbediening. Heel af en toe wil de app wel opstarten, maar dan laad elke film of serie niet verder dan 20%. Ik heb alles bedraad aangesloten. Een download via glasvezel van 100 mb/s. Ik heb werkelijk al alles geprobeerd. Alles gereset, terug naar fabrieksinstellingen, cache geheugen geleegd enz enz. Niks werkt.
profile.country.BE.title
Sea174
Ontdekker

Dat is vreemd. Ik heb een gemiddelde van 70mb/s en heb dat probleem niet.
Meestal na enkele seconden de volle 100 procent. Zijn e op hetzelfde moment
nog andere bronnen aan het streamen. Als je dat kan zou ik de app van
Netflix eens via een andere bron opstarten, vb decoder Proximus, Xbox one,
uhd blu ray - speler en dan kijken of dit probleem nog voorkomt.
profile.country.NL.title
jostiph56
Nieuw

App starten via de telefoon en dan “streamen” via Google cast naar de tv doet hij hetzelfde. De app op de telefoon zelf en de ps4 werkt wel goed. Ik wil alleen wel via de tv kijken omdat ik anders de 4K content niet kan bekijken.