annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Enkel klank geen beeld

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Enkel klank geen beeld

Enkele weken geen problemen gehad, en nu enkel klank en geen beeld na enige tijd. TV uit- en nadien weer aanzetten helpt. Maar dag erna weer zelfde probleem. TV is nog geen 2 jaar oud, reeds nieuw moederbord geplaatst ( gedurende 2 maanden geen Netflix kunnen kijken ) Type KDL-43WD750.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hoe kijk je tv via een mediabox met HDMI kabels,  of CI+ module, of rechtstreeks vanaf het AOP ( abonnee overname punt ) ?

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Via hdmi-kabel.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat de tv niet maar behoren werkt. Ik ga morgen bij onze service voor je navragen wat hier het probleem van kan zijn.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Was ik weer, oke je kijkt tv via een HDMI kabel, wat mij nog niet helemaal duidelijk is zit er nog een media box tussen want het signaal moet toch ergens vandaan komen, of iets anders. Heb je de tv ook aangepast in het HDMI menu, bijv je HDMI kabel zit op de HDMI 1 ingang van je tv dan moet je dit ook vastleggen in je tv. Zit de HDMI kabel goed in de uitgangen, of zit er een breuk in de kabel? is je AOP niet verouderd, als je de tv rechtstreeks op het AOP aansluit heb je dan wel beeld. Probeer dit eens, zoek anders even kontakt met je kabelaanbieder wellicht hebben die een website en kijk dan onder het kopje storingen. Ik hoor het wel weer.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat er weinig info wordt gegeven. Helaas hebben we nog steeds geen glazenbol.

 

HDMI probleem?

Confict op de HDMI poorten?

Update van het aparaat aan de HDMI ingang?

Defecte HDMI kabel?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Ik ben geen technieker, weet dus ook niet wat de oorzaak is.

Servicedesk heeft gevraagd om de fabrieksinstellingen opnieuw te installeren en powerreset uit te voeren.

Indien dit niet helpt komt er een technieker aan huis.