annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD49-XG9005 met Logitech K400+

OPGELOST
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Sony KD49-XG9005 met Logitech K400+

Ik wil een Logitech K400+ gebruiken met een Sony Smart TV (KD49-XG9005). Toetsenbord werkt maar met een verkeerde landinstelling (QWERTY in plaats van AZERTY). Hoe kan ik de instelling aanpassen naar Azerty Belgisch? Ik vermoed dat dit een instelling op de TV is want op mijn laptop is de instelling correct zolas het hoort. Kan iemand me hiermee helpen aub? Alvast dank.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Geen tv in de buurt om te testen, maar zou het kunnen werken als je taal van onscreen toetsenbord wijzigt? 

 

[Settings] — [System Preferences]

[Language]
Menu taal instellingen. De laat je op NL/BE staan
[Keyboard]
Configureert de on-screen keyboard taal. Als je dit instelt op frans krijg je dan juiste indeling te zien. Dan zou het menu NL blijven. 
------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Bedankt voor de oplossing. Het werkt nu. Ik vermoedde wel dat het een instelling op de TV was maar vond deze niet terug. Toetsenbord moet op Belgisch ingesteld worden en dan klopt alles.😀

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Ik neem aan dat je al op de Logitech site hebt gekeken voor een mogelijke oplossing. Hopelijk heeft één van de experts hier in de community een antwoord op je vraag. Anders kun je altijd contact opnemen met Sony Support

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is al jaren een probleem met de gebruikers in Belgie die gewent zijn om AZERTY als toetsenbord indeling willen gebruiken. Dacht als je het TV toestel als taal Frans configureerd dat het probleem is opgelost, ofdat dit de oplossing is betwijfel ik..

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Bedankt voor de info.

Dit is inderdaad geen oplossing omdat dan ook het hele menu systeem frans word en dat is niet mijn beste taal (dan liever engels).

Dan lijkt het me handiger een qwerty toetsenbord voor de tv aan te schaffen. Weet iemand welke toetsenbord-indeling de TV standaard gebruikt? Is dit misschien US Internationaal of ???

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Geen tv in de buurt om te testen, maar zou het kunnen werken als je taal van onscreen toetsenbord wijzigt? 

 

[Settings] — [System Preferences]

[Language]
Menu taal instellingen. De laat je op NL/BE staan
[Keyboard]
Configureert de on-screen keyboard taal. Als je dit instelt op frans krijg je dan juiste indeling te zien. Dan zou het menu NL blijven. 
------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Bedankt voor de oplossing. Het werkt nu. Ik vermoedde wel dat het een instelling op de TV was maar vond deze niet terug. Toetsenbord moet op Belgisch ingesteld worden en dan klopt alles.😀

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Goed om te lezen dat het werkt 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web