Deel jouw ervaring!
Bij het kijken naar Netflix series via de tv-app ervaren we steeds haperend beeld. We hebben dit pas sinds de nieuwe tv. Het lijkt of een paar beeldjes steeds overgeslagen worden.
De Disney app blijft maar vastlopen via de Tv-app. Dat doet hij niet als ik stream via mijn iphone. De tv is bedraad aangesloten op internet. Ik heb al nieuwe kabels, de beste die ik kon krijgen, gebruikt, maar er veranderd niks. Ik heb het idee dat de processor te traag is. Mediamarkt heeft “calibratie” toegepast. Kan het daar aan liggen?
Hi Harrie, welkom in de Sony Community. Misschien kan deze Handleiding je op weg helpen.?
Is de firmware up-to-date van de AF8 en de software van de Netflix applicatie up-to-date?
73's
Ja, alles up to date
Lees regelmatig dat het soms helpt om de Netfix app te stoppen en de cache te leggen, en daarna eventueel de updates te verwijderen de AF8 op nieuw op te starten d.m.v. de Powerreset om daarna de Netfix app weer te update.
suc6 ermee,
73's
ps. het kan niet kwaad op regelmatig een "Powerreset" uit te voeren en eventueel ook handmatig regelmatig de cach te leggen.