annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony kd-65af8 blijft stutter geven op netflix en bufferen bij disney+

profile.country.NL.title
HarrieD
Ontdekker

Sony kd-65af8 blijft stutter geven op netflix en bufferen bij disney+

Bij het kijken naar Netflix series via de tv-app ervaren we steeds haperend beeld. We hebben dit pas sinds de nieuwe tv. Het lijkt of een paar beeldjes steeds overgeslagen worden.

De Disney app blijft maar vastlopen via de Tv-app. Dat doet hij niet als ik stream via mijn iphone. De tv is bedraad aangesloten op internet. Ik heb al nieuwe kabels, de beste die ik kon krijgen, gebruikt, maar er veranderd niks. Ik heb het idee dat de processor te traag is. Mediamarkt heeft “calibratie” toegepast. Kan het daar aan liggen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Harrie, welkom in de Sony Community. Misschien kan deze Handleiding  je op weg helpen.?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de firmware up-to-date van de AF8 en de software van de Netflix applicatie up-to-date?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HarrieD
Ontdekker

Ja, alles up to date

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lees regelmatig dat het soms helpt om de Netfix app te stoppen en de cache te leggen, en daarna eventueel de updates te verwijderen de AF8 op nieuw op te starten d.m.v. de Powerreset om daarna de Netfix app weer te update.

 


suc6 ermee,
73's

 

ps. het kan niet kwaad op regelmatig een "Powerreset" uit te voeren en eventueel ook handmatig regelmatig de cach te leggen.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!