Deel jouw ervaring!
Wij hebben een sony kd-55xg9505. Wij hebben regelmatig blokkerig beeld als we tv kijken (dit kijken we via een CI+module van ziggo). Als wij Netflix, videoland of Disney+ kijken, dan hebben we heel vaak dat het beeld even stil staat. Internet is bekabeld. Ziggo is langs geweest heeft geconstateerd dat de verbinding sterk genoeg is. En alle stekkers en kabels zijn door ziggo vervangen. Op de andere tv in huis hebben we geen problemen (die is verbonden met de ziggo next.
iemand een oplossing?
Duidelijk een signaal probleem in de XG9505. Ben benieuwd naar de Signaalsterkte/kwaliteit, is te vinden onder de help toets van de afstandsbediening.
suc6 ermee,
73's
Signaalkwaliteit: 100/100
signaalniveau: 92/100
dat lijkt me voldoende.
De signaalsterkte/kwaliteit zien er goed uit.
De engiste mogelijkheid is dan dat de XG9505 ergens meebezig (BlueTooth, game o.i.d) dat heelveel processor kracht vereist.
Al eens een "Powerreset" uitgevoerd?
suc6 ermee,
73's