annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Disney+

Foantje
Nieuw

Disney+

Ik heb recent de bravia oled master gekocht nu wouw ik disney+ Downloaden maar er komt op dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie?

wat toch bizar is aangezien mijn tv 1 van nieuwste modellen is. Ik heb ook alle updates gedaan.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De complete Sony Bravia Oled Master line heeft als OS Android. Op elke Sony Bravia Android TV is de Disney+ applicatie gewoon te installeren als Disney+ beschikbaar is binnen de landsgrens.

De Disney+ applicatie staat toch ook gewoon in de Sony Select regel ? Tevens staat de Disney+ applicatie in de Google Playstore.

73's

ps. is het mogelijk om het juiste typenummer met ons te delen?

De Bravia Oled Master is een algemene benaming voor de complete Sony Bravia Oled Master line.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
bball73
Ontdekker

Hallo,

Kan er iemand vertellen of het model KD-55XE9305 ook zal compatibel zijn met Disney +? Momenteel zie ik de app staan in Sony select, maar volgens de app zou mijn apparaat niet compatibel zijn! Ik zou dit wel raar vinden voor een Android TV van nog geen 3 jaar oud.

Via de Google play store is deze app momenteel nog niet beschikbaar, waarschijnlijk omdat Disney+ pas in België op 15/09 te streamen is?

Frederik