Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds kort geen geluid bij sommige app's namelijk Rakuten en Disney +, ik heb wel geluid bij Netflix en gewoon TV kijken.
Ik heb net een nieuwe update moeten downloaden, maar dat heeft het probleem niet mogen oplossen.
Heeft u een idee hoe ik dit wel op kan lossen?
Alvast bedankt
Bouwe de Vries
Opgelost! Ga naar oplossing.
De beide applicatie's "gedwongen afsluiten" om het Cachegeheugen te wissen.
Daarna de "Powerreset" (groene toets ingedrukt houden) uitgevoeren.
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor je antwoord alleen hoe sluit ik beide applicaties gedwongen af?
Moet ik dan de app verwijderen en opnieuw uploaden? of kan dat ook anders.
Ik hoor het graag
Om de applicatie's "gedwongen te stoppen", ga via Home - Instellingen - Apps - Alle apps bekijken naar de des betreffende applicatie en open deze om dan de applicatie gedwongen te stoppen en het Cache geheugen te wissen.
Vergeet niet de "Powerreset" uit te voeren.
Verwijderen/opnieuw installeren van de applicatie is hopelijk niet nodig.
suc6 ermee,
73's